آیا باید تا ازدواج صبر کنم؟

آیا باید تا ازدواج صبر کنم تا بتوانم رابطه جنسی داشته باشم؟ این سوالی است که ممکن است که برای خیلی جوانها مطرح باشد. دکتر رندی کارنی نخستین استراتژیست تکنیک های عشق ورزی برای زندگی، کار و ازدواج در کتابی که در همین مورد نوشته جواب جالبی به این سوال داده است.

2

سرویس اجتماعی به دخت/

کارنی درجواب این سوال می گوید:

قطعا”!

ممکن برای کسانی که در فرهنگ مدرن و پاپ  امروز در حال بزرگ شدن و زندگی هستند کمی دگماتیک و متحجرانه بنظر برسد، اما واقعا” دلایل بسیار زیادی وجود دارد که به چه علت این کار درست است. ما به چندتا از این دلایل نگاه می کنیم.

چنانچه شما از اینکه باید تا زمان ازدواج برای داشتن رابطه جنسی انتظار بکشید، لزوما” چیز بدی نیست، متعجب شده اید، واقعیات زیر را ملاحظه بفرمایید.

  1. منتظر نماندن تا زمان ازدواج      برای داشتن رابطه جنسی می تواند تبدیل به مسئله مرگ و زندگی شود.

منظورم این نیست که به شما هشدار بدهم، اما در نیم قرن گذشته تعدادی از بیماری های ناقل از راه جنسی  (STD)در ایالات متحده آمریکا در حال افزایش بوده است. برخی از این بیماری می تواند کشنده باشد. خودداری از رابطه جنسی قبل از ازدواج، جلوگیری از ابتلا به هر گونه از این بیماری ها می باشد.

 2. منتظر ماندن تا زمان ازدواج مانع از بارداری های ناخواسته می شود.

به بیان دیگر، خودداری از رابطه جنسی تا قبل از ازدواج، برای جلوگیری از بارداریهای ناخواسته طراحی و ابداع شده است، هیچ راهی مثل این برای جلوگیری از بارداری ناخواسته  100٪ موثر نیست. هنگامی که یک زن و مرد از داشتن رابطه جنسی خودداری میکنند، بچه دار هم نخواهند شد. به همین سادگی.

3 .  منتظر ماندن تا زمان ازدواج برای داشتن رابطه جنسی، باعث می شود  بیشتر به وفاداری شوهر یا همسر خود باور داشته باشید.

اگر شما قبل از ازدواج وفادار نبوده باشید، ممکن پس از ازدواج به صداقت و وفاداری یکدیگر شک و تردید داشته باشد.

4. منتظر ماندن تا زمان ازدواج برای داشتن رابطه جنسی نشان دهنده خویشتن داری شخص است.

این قدرت و صلابت شخصیت را نشان می دهد که می تواند به قسمت های دیگر زندگی شما نیز منتقل شود. بعضی ها اعتراض دارند که داشتن رابطه جنسی برای افراد جوان فقط یک مسئله طبیعی است. بعضی ها نیز می گویند:”آنها به هر حال این کار را انجام میدهند، پس باید از وسایل پیشگیری از بارداری و پیشگیری از بیماری ها استفاده کنند، اما  در اینکه آنها باید تشویق شوند که به پیش بروند و رابطه جنسی داشته باشند شکی نیست.”

مردی که پرهیز از سکس قبل ازدواج را تبلیغ می کرد، در این باره سوالی در ذهنش پدید آمد. این سوال زمانی درست قبل از آنکه قرار بود در یک برنامه تلویزیونی شرکت کند، برایش مطرح شد. او از کسی که از او سوالی در این ارتباط کرد، پرسید:

“آیا (بصورت فرضی) صاحب خانه سگ دارد؟”

“بله؟”

“آیا سگ ادرار نمی کند؟ “

“البته.”

“آیا ادرار کردن حیوان یک امر طبیعی نیست؟”

“بله.”

سپس پرسید:”اگر صاحب خانه به سگ اجازه دهد که در اطراف خانه بدود و هرجایی ادرار کند، سگ خوشحال است؟!”

البته که پاسخ این بود: “نه.”

تمایلات طبیعی برای رابطه جنسی در خلال ازدواج به ما داده شده است . ما می توانیم یاد بگیریم که تمایلات طبیعی خود را با خویشتن داری و تادیب نفس کنترل کنیم. ممکن است که بسیاری نخواهند که برای کنترل این تمایلات سعی کنند، اما این واقعیت که یک فرد می تواند خویشتن داری و تادیب نفس را تمرین کند نیز، بلا اثر نیست.

 ممکن است شنیدن اینکه باید  تا زمان ازدواج برای داشتن رابطه جنسی منتظر شوید و این   الزاما” چیز بدی نیست،  شما را متعجب کند. من امیدوارم که شما دلایل این که این مسئله نه تنها چیز بدی نیست، بلکه در واقع، چیز بسیار خوبی است، را یافته باشید.

منبع:چرا باید تا ازدواج برای رابطه جنسی صبر کنم ؟

دکتر رندی کارنی، نخستین استراتژیست برای تکنیکهای عشق ورزی برای زندگی، کار و ازدواج/انتهای متن/

نمایش نظرات (2)