حضور بانوی پینگ پنگ ایران در لیگ عراق

محجوبه عمرانی: عراقی ها برای دو روز مسابقه، 1000 دلار می‌دهند

0

سرویس خبر به دخت/

بانوی ملی پوش پینگ پنگ ایران با اعلام حضورش در لیگ پینگ پنگ عراق گفت:‌ من تا کنون به عراق نرفته ام و آشنایی با باشگاه‌های این کشور ندارم ،اما فکر می کنم که سطح لیگ آن‌ها از ما پایین تر باشد. ما در ایران نمی توانیم از لحاظ مالی صددر صد تامین شویم و در این سال ها هم خیلی چیزها را برای این ورزش گذاشته ایم.

محجوبه عمرانی درباره حضورش در لیگ پینگ‌پنگ بانوان عراق گفت: یکی از تیم‌های لیگ پینگ‌پنگ بانوان عراق از من و چند تن از بازیکنان ایران از جمله ندا شهسواری برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقات به صورت متمرکز و در دو روز برگزار می‌شود که فرصتی است تا دختر‌های ایرانی با حجاب اسلامی بتوانند در یک کشور مسلمان حضور داشته باشند و من هم این پیشنهاد را پذیرفته‌ام.

عمرانی در پاسخ به این سوال که حضور در لیگ عراق مشکلی را برای شرکت در لیگ برتر ایران به وجود نمی‌آورد؟ گفت: من با فدراسیون صحبت کرده‌ام و با توجه به این که این لیگ به صورت متمرکز و تنها در دو روز است، مشکلی برای بستن قرارداد با باشگاه های ایران برای لیگ امسال وجود ندارد.

بانوی ملی پوش پینگ پنگ ایران، در پاسخ به این که لیگ پینگ پنگ عراق در چه سطحی است و آیا چنین اقدامی از نظر کیفی می تواند کمکی برای راکت بدستان ایرانی باشد؟ گفت: من تا کنون به عراق نرفته ام و آشنایی با باشگاه‌های این کشور ندارم ،اما فکر می کنم که سطح لیگ آن‌ها از ما پایین تر باشد. ما در ایران نمی توانیم از لحاظ مالی صددر صد تامین شویم و در این سال ها هم خیلی چیزها را برای این ورزش گذاشته ایم. هر چند مبلغ پیشنهادی برای این دو بازی بین 1000 تا 1500 دلار است که خیلی هم زیاد نیست اما من تصمیم گرفته ام که از این موقعیت استفاده کنم.

عمرانی با بیان این که قرار است این هفته برای امضاء قرارداد به عراق برود، درباره شرایط خود برای حضور در لیگ برتر گفت: من پیش از این 4 سال در تیم دانشگاه آزاد، 5 سال در تیم پتروشیمی و سال گذشته هم در تیم مس کرمان عضو بودم .حالا هم پیشنهادی از سوی باشگاه مس کرمان برای لیگ امسال دارم اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام.

منبع:ایسنا/انتهای متن/

درج نظر