تبیین کتابی با نام “الگوی زن نه شرقی نه غربی” به مناسبت روز بسیج

این تبیین به پیام رهبر انقلاب و در پی شهادت زنان شهیده اسلام و بسیجیان می باشد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اقدامات این سازمان به مناسبت روز صدور پیام رهبر انقلاب در کنگره 7 هزار زن شهید و مصادفت آن با روز بسیج زنان، گفت: قرار است به مناسبت این ایام در روز 16 اسفند، کتابی با عنوان الگوی سوم تبیین شود.

اصلانی ادامه داد:‌ ویژه برنامه‌های دیگری نیز با مضمون تبیین الگوی زن نه شرقی نه غربی را در برنامه‌های خود داریم.

وی با اشاره به برنامه‌‌های بسیج زنان در خصوص اردوی راهیان نور اظهار کرد: قرار است در کنار اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان در این اردوها، سیره 7 هزار زن شهید برای زنان حاضر در این سفر عنوان شود.

رئیس بسیج زنان کشور افزود: در این رابطه راویان به نقش زنان و شهدای زن در دفاع مقدس می‌پردازند به علاوه یادمان‌هایی نیز برای زنان دفاع مقدس فراهم خواهد شد.

اقدامات بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

اصلانی در خصوص اقدامات سازمان بسیج زنان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) گفت: در خصوص سیره حضرت زینب (س) سازمان بسیج زنان سایتی را با عنوان عقیله راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر بسیج زنان نشست‌هایی با عنوان زینب‌پژوهی داشته است،‌ادامه داد: نتیجه این نشست‌ها موضوعات به روزی بود که در خصوص حضرت زینب (س)‌ مورد نیاز جامعه است که این مطالب در سایت مذکور بارگذاری شده است.

رئیس بسیج زنان کشور با اشاره به برپایی جشن‌هایی به مناسبت ولادت این حضرت اظهار کرد: در بیش از 18  هزار پایگاه مقاومت بسیج نیز جشن‌هایی با مضمون سیره حضرت زینب کبری (س)  برپا شده است.

اصلانی با اشاره به جشن ویژه‌ای برای دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌ها در سطح کشور عنوان کرد:‌ ویژه برنامه‌ای نیز با عنوان اسوه بصیرت در اردوگاه فرهنگی ـ تربیتی امام رضا (ع)  واقع در شهر مشهد برگزار شده است. 

وی با اشاره به ویژه برنامه‌هایی برای پرستاران به مناسبت این روز تصریح کرد: شمار زیادی از مسئولان بسیج زنان نیز به منظور تجلیل از زحمات پرستاران و روز پرستار با آنان دیدار داشته‌اند.

رئیس بسیج زنان کشور ادامه داد: به علاوه واحد خواهران بسیج پزشکی نیز در سطح مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از پرستاران نمونه تقدیر کردند.

/انتهای متن/

 

درج نظر