این رنگ های پرطرفدار و گرم زمستانی

برای لباس های زمستانی شما کدام رنگ ها مناسب تر است؟ انتخاب رنگ مناسب فصل مخصوصا وقتی مهم تر می شود که بدانیم رنگ ها علاوه بر لباس مان،‌ می تواند معرف سلیقه و شخصیت ما هم باشد.

1

همه ما دوست داریم کل سال زیبا، درخشان و خوش استایل باشیم، اما گاهی پیدا کردن ترکیب رنگ خوب برای لباس سخت می شود.

به دخت  برای راهنمایی  شما  رنگ های پرطرفدار و مناسب  زمستان را به شما معرفی می کند تا با استفاده از آنها سلیقه خود در انتخاب لباس و رنگ ها را به رخ بکشید. اما در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید چه رنگی مناسب شماست.

 

قرمز با توناژ قهوه ای: اگر دنبال خاص بودن هستید

قرمز با توناژ قهوه ای در رده رنگ های محبوب فصل زمستان قرار دارد.

 در انتخاب رنگ لباسهای تان مانند مانتو، پالتو، بافت و تی شرت،  این رنگ را  را گوشه ذهن داشته باشید، اگر همیشه به دنبال خاص بودن هستید احتمالا این رنگ مناسب شماست.

 نکته جالب توجه درباره این رنگ این است که  این رنگ به خوبی با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود و گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال چیزی برای تغییر چهره هستند.

 از طرفی  این رنگ به خوبی با رنگ‌ های دیگر هماهنگ می‌شود و می تواند گزینه مناسبی برای چادری های خوش تیپ ما باشد . چرا که نه تنها این رنگ زیبا و چشم نواز است بلکه  استفاده از آن در زمستان مناسب است چون گرم و سنگین است. 


خردلی: بر محیط پیرامون تان تاثیر گذار باشید

 اگر خانم ها می خواهند بر پیرامون خود تاثیرگذار باشند و احساس گرمی و آرامش را هم به خود و دیگران منتقل کنند، رنگ خردلی می تواند یکی از گزینه های تیپ زمستانی شان  باشد ؛ رنگی گرم ، دلپذیر، با آرامش که احساس بسیار خوبی را به فرد و اطرافیانش خواهد داد.  خردلی مانند زرد در روانشناسی رنگ ها همراه با شادی و خنده و خوش بینی و حال خوب می باشد.

البته بهتر است هیچ وقت یکدست خردلی نپوشید و فقط  یکی از اجزای استایل تان به رنگ خردلی باشد . مثلا سعی کنید یک کیف ، کفش ، شال، شلوار ، پیراهن و یا مانتوی خردلی در کمد خود داشته باشید.

این رنگ مناسب کسانیست که می خواهند احساس گرمی و آرامش را هم به خود و دیگران منتقل کنند . استفاده از یک مانتو مشکی با روسری  و کیف  کفش خردلی تیپ شماره یکی است که چادری ها می توانند با این رنگ با نشاط داشته باشند .

رنگ شتری :  لاکچری به نظر بیایید

رنگ شتری نیز جزو  رنگ های پرطرفدار است که گویا هیچ وقت از بین رنگ های لباس کنار نرفته است ، هر کسی با هر سلیقه ای می تواند از این رنگ در پوشش خود استفاده کند از شال و روسری تا بوت و کفش.

شتری  همیشه نماد شیک پوشی بوده است .  این رنگ که چند درجه از قهوه ای روشن تر است، تون خنثی و گرم آن انتخاب مناسبی برای لباس های پاییزی و زمستانی است.  یک لباس یا کیف و کفش شتری  کیفیتی دارد که به آن خاصیتی لاکچری می دهد و ارتقا دهنده هر استایلی است و  لباس‌های شما را گران‌تر نشان می‌دهد

رنگ شتری تقریبا با تمام رنگ ها سِت می شود .اگر می خواهید رنگ خاصی برای لباس های خود انتخاب کنید اما مردد هستید، ما رنگ شتری را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ معمولا به همه می آید.

 یک پالتو فتر شتری رنگ  با روسری ، ساق دست و کیف و کفش سوخته یک پیشنهاد جاندار برای چادر پوش های خوش تیپ است .
سبز زیتونی:‌یک دختر با شخصیت و با اراده

 سبز زیتونی ،چه رنگ زیبایی! کافیست  کمد لباس تان بدون سبز زیتونی قطعا یک چیزی کم دارد. زیرا لباس هایی که با این رنگ طراحی و دوخته می شوند اغلب مناسب هر رنگ پوست  است  و با خیلی از لباس های دیگر ست می شوند.

یک بار از این رنگ در لباس های خود استفاده کنید تا متوجه شوید این رنگ چقد با پوشش شما و فصل  سرد زمستان  سازگار است.

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده ی آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود. رنگ‌ سبز تیره احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌كند كه مناسب تیپ های  رسمی است.

 یک مانتوی مشکی با ساق دست و کیف و کفش زیتونی ترکیب عالی یک دختر چادری با اراده هم می تواند باشد.

ادامه دارد…

/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)