در امریکا زنی بجای یک آهو شکار شد

زنی در غرب ایالت نیو یورک طی یک حادثه اندوهبار کشته شد. او توسط یک شکارچی در روز شکر گزاری[1]اشتباها بجای آهو با شلیک گلوله بقتل رسید.

0

به نقل از نیویورک پست، رز ماری بیل کویست 43 ساله هنگامی که دو سگ خود را برای پیاده روی نزدیک خانه خود در روز چهارشنبه در شهر شرمان بیرون برده بود ناگهان مورد اصابت گلوله ای از حدود 200 یاردی قرار گرفت.

پلیس می گوید:

“مرد شکارچی به نام توماس جادلوسکی که همسایه این زن بود وقتی صدای ناله و فریاد او را شنید با عجله به سمت بیل کویست شتافت. “

بعد از این حادثه توماس با مرکز 911 تماس گرفت و تا زمان رسیدن آمبولانس خودش سعی کرد با فشار دست اقدام به خارج کردن گلوله از زخم کند.

بیل کویست را به یک بیمارستان محلی منتقل کردند اما او در بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده جان سپرد.

همسر بیل کویست،  جیمی در این مورد به مجله بوفالو می گوید:

”  گروه پزشکی سعی کردند تا جان او را نجات دهند اما تلاش آنها بی نتیجه بود.  این حادثه ای وحشتناک و ناراحت کننده است و من تا آخر عمرم آن را فراموش نخواهم کرد.”

بیل کویست می گوید که همسرش از ناحیه باسن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و تنها 100 یارد از خانه شان فاصله داشت.

شوهر بیل کویست روز پنج شنبه در فیس بوک عکسی از همسرخود گذاشت.

شوهر این خانم می گوید:

” می دانم که همسرم بخاطر مهربانی اش باعث نجات جان بسیاری از افراد شده بود . او دیگران را تشویق می کرد که روز شکر گزاری را در کنار افراد خانواده خود بگذرانند و از لحظات با هم بودن لذت ببرند. زیرا این لحظات با ارزش هستند.

کلانتر بخش چاوتاوکوا در مورد این حادثه می گوید:

” جاد لوسکی گفته است که این شلیک 40 دقیقه پس از غروب آفتاب بود.”

 کلانتر اضافه کرد که تیر اندازی برای  شکار آهو پس از غروب آفتاب بر خلاف مقررات ایالتی است.

گرچه قانون هنوز در حال بررسی این حادثه است اما تا کنون هیچ غرامت یا جریمه ای برای این حادثه تعیین نشده است.

 

منبع: یاهو 

  [1]  در سال 1621 مستعمره نشینان پلیموث(شهرکی در ایالت ماساچوست) و سرخپوستان وامپانواگ در پایان فصل پاییز جشنی برای پایان برداشت محصول برگزار می کردند که امروزه به آن جشن شکر گزاری می گویند. در خلال جنگ داخلی آمریکا، آبراهام لینکلن رئیس جمهور آمریکا روز شکر گزاری را جشنی ملی اعلام کرد و از آن پس هر سال در چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر مردم سراسر آمریکا روز شکر گزاری را جشن گرفته و در کنار خانواده جمع می شوند و از نعمت های خداوند تشکر می کنند.

 

/انتهای متن/

درج نظر