پایان لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان کشور با برتری پرگل قهرمان فصل گذشته پایان یافت و این تیم توانست با 12 امتیاز همچنان در صدر این رقابت ها قرار گیرد.

0

سرویس خبر به دخت/

در این رقابت ها که روز جمعه به میزبانی تهران ، شیراز، سنندج ، بندر انزلی و گرگان برگزار شد ، نتایج زیر بدست آمد:

* ویژن فارس 2- شهردرای بم 8

*استقلال ایران4 – پاس همدان 3

* کردکردستان صفر – هیات ارومیه 7

*آینده سازان میهن یک – دلوار کشتی جنوب 2

* ملوان بندر انزلی 3- فولاد نورد کوه یک

*سرخپوشان گرگان 5- پالایش گاز ایلام صفر

براساس جدول رده بندی تا پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ، تیم شهرداری بم با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های ملوان بندر انزلی و آینده سازان میهن نیز به ترتیب در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.

**کمیته مسابقات فوتبال ساحلی نتایج هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان را اعلام کرد

-دیدار تیم های آرسن میناسیان گیلان و کوثرچهارمحال با نتیجه 10 بر یک به نفع ارسن میناسیان گیلان پایان یافت و

و گل های تیم ارسن میناسیان را زهرا غلامی با چهار گل ، زهرا زوار بی ریا با سه گل، آرزو قنبری با دو گل و رقیه راد با یک  گل زدند ، مریم برگ نیا نیز زننده تنها گل تیم کوثر چهار محال و بختیاری بود.

دومین دیدار این هفته بین تیم های شهرداری شهر جدید هشتگرد و خزرپوشان مازنداران با نتیجه هفت بر پنج به نفع تیم هشتگرد پایان یافت که شش گل تیم شهرداری شهر جدید هشتگرد توسط حورا ادیبی وارد دروازه خزرپوشان شد و ام البنین میهن آبادی نیز هفتمین گل این تیم را به ثمر رساند.

دیدار تیم های حرم گناوه و مس رفسنجان نیز با نتیجه پنج بر سه به نفع حرم گناوه پایان یافت و زهرا خواجه، خدیجه حمیداوی ، فاطمه عبدالی ، سیده عصمت موسوی و کلثوم بهمن یاری برای تیم حرم گلزنی کردند.

بازی پایانی هفته دوم رقابت های لیگ فوتبال ساحلی زنان بین تیم های ویژن هرمزگان و تیران اصفهان انجام شد که در نهایت تیران اصفهان این بازی را با نتیجه سه بر 10 به حریف هزمزگانی واگذار کرد.

فاطمه معماری با سه گل ، مهسا عرب با سه گل، ملیحه نورالدینی با سه گل و ایدین حسن زاده با یک گل ، گلزنان تیم ویژن در این دیدار بودند.
منبع:وفا/انتهای متن/

درج نظر