فراخوان جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات منتشر شد

فراخوان جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات با موضوع قرآن و عترت در رشته های نستعلیق، ثلث، نسخ و شکسته نستعلیق منتشر شده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از شبستان از مشهد، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، صداوسیمای خراسان رضوی و دبیرخانه پایتخت معنوی جهان اسلامی فراخوان جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات را با موضوع قرآن و عترت عترت در رشته های نستعلیق، ثلث، نسخ و شکسته نستعلیق منتشر کرد.

شرکت در جشنواره، ثبت نام و ارسال حداکثر ۳ اثر در تمام رشته ها از طریق سایت www.khfarhangrazavi ،دارا بودن فرمت jpg یا rgb و حجم ۱ تا ۳ مگابایت، قاب نبودن آثار، داشتن ابعاد ۵۰*۳۵، ۷۰*۵۰ و یا ۷۰*۱۰۰، خلق آثار در سال ۲۰۱۷، شرکت نداشتن آثار در جشنواره های قبل، کاغذ استفاده شده ترجیحا دست ساز و سفید و استفاده از مرکب سیاه، اعلام وصول تصویر و اصل آثار از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره از شرایط شرکت در این مسابقه می باشد.

گفتنی است دبیرخانه جشنواره در قبال خسارات وارد آمده از ناحیه پست مسئولیتی ندارد و دبیرخانه مجاز است از آثار ارسالی به صورتهای مختلف(تهیه عکس، فیلم، چاپ در کتاب جشنواره و نمایش) استفاده نماید همچنین بررسی تصویر آثار و راهیابی آثار منتخب در مرحله اول داوری انجام می شود و بعد از آن به مرحله دوم داوری راه پیدا خواهد کرد.
 
به نفرات اول در هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، به نفرات دوم هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر مبلغ ۸۰ میلیون ریال، به نفرات سوم در هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود همچنین به ۴ نفر از نفرات برگزیده در هر رشته نفری ۱۰ ملیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را با مضامین آیات، روایات، اشعار و جملات نغز توصیفی با موضوع قرآن و عترت حداکثر تا اول بهمن ماه سال ۹۷ به آدرس مشهد، خیابان ملک الشعرای بهار۲۷، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارسال نمایند.

/انتهای متن/

درج نظر