افشای‌بخش‌هایی از زندگی خصوصی قذافی

یک خبرنگار فرانسوی واقعیاتی را در خصوص زندگی جنسی کثیف و غیرانسانی دیکتاتور سابق لیبی فاش کرده است که می‌تواند تا ابد به مثابه لکه ننگی بر چهره این دیکتاتور معدوم باشد.

1

سرویس خبر به دخت/

به نقل از «فرانس 24» نوشت، یک ژورنالیست فرانسوی به‌نام «آنیک کوژین» در مصاحبه با شبکه خبری فرانس 24 مطالبی را در خصوص زندگی شخصی و سیاسی دیکتاتور سابق لیبی فاش ساخته که بسیار تاسف برانگیزند.

وی در خصوص زندگی قذافی تحقیقاتی داشته و در این تحقیقات به یک دختر 15 ساله به نام «ثریا» برخورده است که از 15 سالگی برده جنسی قذافی بوده است. به گفته کوژین، مصاحبه با سمیه یکی از دردناک‌ترین تحقیقات وی بوده است.

به گفته کوژین، قذافی دارای یک حرمسرا بوده است که در پایگاهی در محل اقامت وی قرار داشته و شامل اتاق‌ها یا آپارتمان‌های کوچک بوده است. زنان حاضر در این حرمسرا موظف بوده‌اند که با لباس نیمه‌عریان در نزد قذافی حضور پیدا کنند و هر ساعت از شبانه‌روز باید آماده به خدمت می‌بوده‌اند. این زنان مورد تجاوز قرار می‌گرفتند، کتک می‌خوردند و به تحقیرآمیزترین روش‌ها مورد سوءاستفاده جنسی واقع می‌شدند.

این خبرنگار محقق فرانسوی بر این باور است که تجاوز برای قذافی یک سلاح بوده تا دیگران را مجبور به اطاعت کند، به‌خصوص در مورد زنان. اما در خصوص مردها هم کاربرد داشته، با صاحب شدن همسر و دختران آنها!

بر اساس این گزارش، قذافی برخی از وزرای خود را مجبور می‌کرد تا با او رابطه جنسی داشته باشند و این کار را با برخی از روسای قبایل، دیپلمات‌ها و فرماندهان نظامی که می‌خواست دست برتر را نسبت به آنها داشته باشد نیز انجام می‌داد. وی که دوست داشت «پادشاه پادشاهان آفریقا» باشد، با بسیاری از همسران و دختران سران آفریقا رابطه جنسی برقرار کرد، البته نه با تجاوز بلکه با تطمیع از طریق پول و جواهرات.

این گزارش حاکی‌ست که هرگاه قذافی لیبی را ترک می‌کرد، بخشی از حرمسرای خود را به همراه می‌برد. یکی از کسانی که همواره با قذافی بود، «مبروکه شریف» نام داشت که موظف بود برای وی دختران و حتی پسران جوان تامین کند!

کوژین فاش کرده است که مبروکه در سفری به پاریس دست به استخدام زنان جوان برای کامجویی قذافی زده و این کار را با همکاری سفارت لیبی در پاریس انجام می‌داده است اما نکته مهم این است که مقامات فرانسوی هم نمی‌توانستند از این موضوع بی‌خبر باشند. البته وی مدعی است که آنها از همه چیز هم مطلع نبوده‌اند چرا که اکثرا کسی نمی‌دانست قذافی با این زنان چه رفتار خشنی دارد.

فارس/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)