زهرا نعمتی فینالیست رقابت های جهانی چین شد

زهرا نعمتی در پایان سومین روز از رقابت های قهرمانی تیر و کمان معلولان جهان در کشور چین به فینال این دوره از رقابت ها راه یافت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از فدراسیون جانبازان و معلولان، رقابت های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولان جهان با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از چهارشنبه 22 شهریور ماه در کشور چین آغاز شده است و تا 26 شهریور نیز ادامه دارد.
نعمتی که در مرحله یک هشتم نهایی با هم تیمی خود «سمیه رحیمی» روبرو شده بود با حذف کماندار کشورمان، در مرحله یک چهارم مقابل نماینده برزیل به میدان رفت و با شکست وی به مرحله نیمه نهایی رسید.
وی در نیمه نهایی نیز با شکست کماندارانی از روسیه و ترکیه به فینال راه یافت.
در ریکرو مردان نیز «غلامرضا رحیمی» که در مرحله یک بیست و چهارم هم تیم اش «زارعی نژاد» را حذف کرده بود، در یک شانزدهم با نماینده کره جنوبی روبرو شد و با شکست وی، در مرحله یک هشتم کمانداری از چک را از پیش رو برداشت تا به یک چهارم نهایی برسد. اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده چین شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
در کامپوند انفرادی مردان «هادی نوری» و«رمضان بیابانی» در مرحله یک شانزدهم باهم روبرو شدند و بیابانی با حذف نوری راهی یک هشتم نهایی شد و مقابل نماینده چین به میدان رفت. وی در نهایت موفق به صعود از مرحله یک هشتم نشد.
«علی سینا منشازاد» دیگر نماینده کشورمان در کامپوند نیز تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت اما در این مرحله مقابل نماینده انگلستان شکست خورد و حذف شد.
در رقابت های کامپوند انفرادی بانوان نیز «راضیه شیرمحمدی» و« سمیه عباسپور»در مرحله یک هشتم روبروی هم قرار گرفتند و شیر محمدی توانست با حذف عباسپور به یک چهارم راه یابد.
وی در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست مقابل کمانداری از چین نتوانست به مرحله بعد را یابد.
«فرزانه عسگری» دیگر نماینده ایران در کامپوند انفرادی بانوان نیز تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت اما در این مرحله با شکست مقابل کمانداری از روسیه از صعود به یک چهارم بازماند.
فینال رقابت های تیمی روز شنبه انجام می شود و در بخش انفرادی نیز کمانداران راه یافته به مرحله نهایی، روز یکشنبه به میدان خواهند رفت.

/انتهای متن/

درج نظر