تجلیل از دکتر شهربانو کیهانیان متخصص خون و انکولوژی در رامسر

از دانشیار گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و متخصص خون و انکولوژی خانم دکتر شهربانو کیهانیان در همایش خودآزمایی و پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان تجلیل شد.

0
به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری آنا، همایش خودآزمایی و پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان به همت دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی استان مازندران، ستاد پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان، امور بانوان فرمانداری رامسر و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هیأت رئیسه واحد رامسر، جمعی از پزشکان منطقه و بانوان این شهر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

دکتر علی خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این مراسم از زحمات ستاد پیشگیری از سرطان رامسر در برگزاری سمینارهای مشترک یک روزه با هدف کمک به توسعه فرهنگ سلامت استان و کشور قدردانی کرد.

در ادامه با اهدای لوحی از طرف واحد رامسر از زحمات شهربانو کیهانیان متخصص خون و انکولوژی و دانشیار گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به پاس گرامیداشت سال های طولانی تشخیص و درمان بیماری‌های خاص و مشارکت و مسئولیت مستقیم در آموزش و تربیت نسل آینده پزشکان متعهد در مقیاس ملی و جهانی قدردانی و تشکر شد.

سپس کیهانیان و دکتر عبدالعلیان درباره راه‌های پیشگیری و تشخیص سرطان‌های شایع در زنان سخن گفتند.

/انتهای متن/

درج نظر