مهلت مسابقه “از کودکم یاد گرفتم” تمديد شد

سایت به دخت برای تحکیم هر چه بیشتر روابط بزرگترها و کودکان مسابقه عکس- متنی را تدارک دیده است با عنوان “از کودکم یاد گرفتم”.

0

به علت استقبال از انتشار عكسمتن هاي آموزنده و پر محتوايي كه به دست به دخت رسيده ودادن زمان بيشتر به والديني كه بتازگي به جمع ما پيوسته اند  و قصد ارسال عكس – متن هاي خوب خود را  دارندt مهلت ارسال آثار تا پايان شهريور تمديد شد .


تذکر مهم

اين مسابقه دوباره تمديد نخواهد شد. پس زودتر دست به كار شويد و با دقت در رفتار كودكان تان نكات آموزنده اي را كه از آنها آموخته ايد، براي ما بنويسيد و همراه عكسي از دلبندتان (ترجيحا در حال همان كار) براي ما ارسال كنيد.

شايد شما و كودك تان جزو سه نفر اول شده و برنده یک کارت هدیه  به همراه يك سِت مادر و کودک شيك شويد

ما بزرگترها نیاز داریم گاهی از مسئولیت ها و روزمرگی هایمان کناره بگیریم و با بازی با کودکان مان و نگاه کردن به جست و خیزهای بی پروای آنها  شور و نیروی دوباره برای ادامه زندگی پیدا کنیم . آزادی، پاکی و آلوده نشدن به کلیشه ها از کودکان موجوداتی رویا پرداز، خلاق و جستجوگر ساخته است.  

آنها گاهی دست به کارهای با مزه ای  می زنند که بزرگترها می توانند از آنها ایده بگیرند و یا تصمیم بگیرند تغییری در باورها و یا عملکردشان بدهند.

ما در سایت به دخت از تمامی بزرگترهایی که به چنین موردی برخورد کرده اند و کودکی را الگوی حرکتی خاص  در زندگی شان قرار داده اند، می خواهیم که عکسی از کودک- ترجیحا در حال همان کار- را به همراه متنی توضیح دهنده از رفتار کودک و برداشتی را که ا ز آن رفتار می توان داشت،  برای ما ارسال و در اولین دوره این مسابقه شرکت کنند.

/انتهای متن/

 

درج نظر