پیام بانوی فعال حقوق بشر بحرین از زندان ‌آل خلیفه

یکی از بانوان فعال حقوق بشر بحرین که در زندان آل خلیفه بسر می برد، به مناسبت عید قربان پیامی صادر کرد.

0
به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری رسا، ابتسام الصائغ از فعالان حقوقی بحرین که هم اکنون در زندان آل خلیفه بسر می برد، در پیامی به مناسبت عید سعید قربان، توقف تجاوز به حقوق بشر را عامل شادی واقعی در عید توصیف کرد.

در این پیام آمده است: هر سال امید داریم که در صلح و سلامتی زندگی کرده تا عیدهایمان زیباتر باشد. مسلمانان هر ساله بر اساس مبانی خاتم پیامبران و ارزش های قرآن کریم به جشن می پردازند اما هیچ خانواده بحرینی نمی تواند این عید را جشن بگیرد و به جای شادی و خنده کودکان، غم و گریه آنان را مشاهده می کنیم.

این بانوی زندانی افزود: من نیز هم اکنون در زندان بوده و از خانواده و عزیزانم و همچنین قربانیانی که به من اعتماد دارند، دور هستم و البته این دوری برای مخفی نگهداشتن واقعیت ها انجام می گیرد. 

وی خاطرنشان ساخت: واقعیت به گونه ای دردناک است که با هیچ چیز نمی توان آن را زیبا جلوه داد. برای درمان این واقعیت به تلاش های مخلصانه و محبت و هوشیاری و اجرای توصیه های و توافقنامه ها نیاز است.

ابتسام الصائغ تصریح کرد: فعالیت در زمینه حقوق بشر یک گزینه اختیاری نیست بلکه فطرت انسان بر مبارزه با ظلم و سرکوب کرامت و یاری مظلومان استوار است؛ بنابراین هیچگاه از اقدامات خود عقب نشینی نمی کنم به ویژه اینکه به قانونی تکیه دارم که به یاری انسانیت می پردازد.

وی ادامه داد که امروزه بیش از دیروز بر عزم وارادهام افزوده شده است چرا که کرامت من به دست گروهی از جنایتکاران مورد خدشه قرار گرفته که هیچگاه آنان را نخواهم بخشید.

بانوی فعال در عرصه حقوق بشر تأکید کرد: هیچگاه امید خود را از دست نداده و دچار ترس و تردید نمی شوم و تا توقف کامل تجاوزها در وطن عزیزم به فعالیت ادامه خواهم داد.

/انتهای متن/

درج نظر