با روسری خوش تیپ و شیک پوش شویم

روسري تنها به عنوان وسیله ای برای پوشاندن سر شما نيست، بلكه مي تواند به عنوان يك ابزار مد و ایجاد شیکی و زیبایی و نقطه ای برجسته و قابل توجه براي لباس شما باشد. دانستن چند نكته كوچك در مورد روسري مي تواند به جذاب تر كردن تيپ شما كمك كند.

0

شما می توانید با داشتن حجاب و روسری های زیبا و شیک طبق روز حتی در مهمانی های شب زیبا جلوه کنید…

انتخاب مدل و رنگ روسری نباید فقط بر مبنای زیبایی باشد بلکه باید معیارهای دیگری مثل فرم صورت و رنگ پوست را نیز در این انتخاب دخیل کنید تا بتوانید با یک انتخاب خوب بر زیبایی خود بیفزایید.

 

انتخاب رنگ و مدل روسری مناسب صورت

خانم هایی که رنگ پوست روشنی دارند بهتر است از روسری و شال هایی که رنگ خیلی روشن هستند، استفاده نکنند.

کرمی، لیمویی، آبی آسمانی و سبز روشن ازجمله رنگ روسری هایی هستند که به تنهایی بی روح هستند و وقتی با پوست روشن شما ترکیب بشوند جذابیت شما را کم خواهند کرد.

اما روسری نارنجی، زرشکی، قهوه ای و یشمی را با خیال راحت سر کنید و زیبایی خودتان را به رخ بکشید.

اما اگر خانم هایی با پوست تیره و برنزه دنبال روسری هستند که روی پوست شان بنشیند، هرگز سراغ توناژ کدر مثل دودی، بنفش تیره و قهوه ای نباید بروند. چون این روسری ها سبب می شوند صورت شما بیش از اندازه تیره به نظر برسد.

در هنگام انتخاب روسری فرم و رنگ صورت را درنظر بگیرید

اگر مدل صورت گردی دارید با تازدن گوشه های روسری از دو طرف، یعنی قسمتی که روی گونه های شما می افتد، صورت شما گردی خودش را حفظ می کند. اما اگر مایلید کمی صورت تان کشیده تر به نظر برسد دو سمت روسری را تا نزنید، به این ترتیب روسری یا شال شما روی گونه های تان را پوشش می دهد و پیشانی و چانه شما کشیدگی را ایجاد می کند.

اگر مدل صورت شما به طور طبیعی کشیده است یا بدون گونه هستید، اجازه ندهید روسری، صورت شما را پنهان کند. چون باعث می شود صورت تان بیش از حد لاغر به نظر برسد.

/انتهای متن/

درج نظر