تجلیل از دختران حافظ قرآن و هم‌نام با حضرت معصومه(س) در منطقه ۱۳

در مراسم تکریم مقام دختر از دختران حافظ قرآن و ۵۷ نفر از پرسنل دختر و همچنین فرزندان دختر کارمندانی که نام‌شان مزین به یکی از القاب زهرا و یا معصومه بود، تجلیل شد.

0
به گزارش به دخت به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری معاونت توسعه منابع انسانی، اقدام به برگزاری مراسم تکریم مقام دختر با حضور قائم مقام، معاونان توسعه منابع انسانی و اجتماعی و فرهنگی، مشاور شهردار در امور بانوان و جمعی از مدیران، پرسنل بانوی شاغل در مجتمع فرهنگی کوثر کرد.
در ابتدای این مراسم یاسر گریوانی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با حضور در جایگاه سخنران با بیان اینکه بزرگداشت مقام زن نباید فقط محدود به یک روز، آیینی و مناسبتی باشد، گفت: از این‌رو برای تجلیل از زنان و دختران فعال در عرصه‌های مختلف ، این مراسم را  تدارک دیدیم.
وی با اشاره به تعبیر زیبای حضرت علی(ع) در مورد زن که فرمودند زن ریحانه است، افزود: نگاه اسلام به جایگاه زن عزت‌بخش و کرامت‌آفرین به هویت و شخصیت زن است. از این روست که امروزه زنان و دختران موفقی در عرصه‌های مختلف قرآنی، علمی، ورزشی و…  فعالیت داشته و موفق هستند.
در این مراسم از ۵۷ نفر از پرسنل دختر و همچنین فرزندان دختر کارمندانی که نام‌شان مزین به یکی از القاب زهرا و یا معصومه بود با اهدای جوایز تجلیل شد.
همچنین در پایان مراسم جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اعطا شد.

 

/انتهای متن/

درج نظر