فراکسیون زنان و خانواده مجلس فیلم موهن ضد پیامبر اسلام را محکوم کرد

فراکسیون زنان و خانواده مجلس در محکومیت توهین به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) در فیلم آمریکایی-صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون زنان و خانواده مجلس ضمن محکومیت ساخت فیلمی در توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) ، بیانیه‌‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

این روزها شاهد گسترش روز افزون موج بیداری اسلامی و قیام ضد استکباری ملت‌های مسلمان در سراسر جهان می‌باشیم و دشمن زبون و درمانده از عظمت این خیزش و حرکت انقلابی به اسلام‌ستیزی و مبارزه کورکورانه و به دور از ضوابط و قوانین انسانی و اخلاقی روی آورده است.

آمریکای جنایتکار با همراهی و همدستی رژیم صهیونیستی با تمسک به شیوه‌های سخیف و شنیع و با طراحی سناریوی ناشی از اسلام‌هراسی به اهانت به مقدسات مسلمانان جهان به ویژه جایگاه ربانی پیامبر اعظم(ص) روی آورده است.

اقدامات جسارت بار و توهین‌آمیز که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و عواطف دینی و مذهبی مسلمانان گردیده، اولین بار نیست که رخ می‌دهد و این حرکت خزنده با انتشار کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی، خباثت کاریکاتوریست موهن دانمارکی،‌ قرآن سوزی کشیش آمریکایی آغاز و تداوم یافت و حلقه‌های این زنجیره با ساخت فیلم سراسر موهن و توهین آمیز به پیامبر اعظم تکمیل گردید.

استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار به طور یقین از آماج اعتراض و مقابله میلیونها مسلمان جهان در امان نخواهد ماند و شعله‌های این آتش دامن ننگین آنان را فراخواهد گرفت و مطمئن باشند این حرکات مذبوحانه به تقویت و گسترش جنبش های عظیم انقلابی و اسلامی درسراسر جهان منجر خواهد شد.

علاوه بر آن ضرورت دارد مجامع جهانی و سازمانهای بین المللی به ویژه سازمان همکاری های اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی به وظیفه حساس و خطیر خود در این زمان و در اعتراض به اقدام موهن عمل کنند.

اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اهانت به مقام والای پیامبر اکرم(ص) و درخواست شناسایی و پیگیری و مجازات محکومین آن اعلام می دارد امت اسلامی در سراسر جهان با وحدت و یکپارچگی خود اجازه هتک حرمت به مقدسات دینی و مذهبی را به هیچکس نخواهند داد.

 /انتهای متن/

درج نظر