اجرای طرح لشکر فرشتگان به مناسبت روز دختر در کرمان

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) طرح لشکر فرشتگان در کرمان اجرا شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از راه دانا، در خصوص اجرای برنامه های روز دختر گفت: این طرح با عنوان لشکر فرشتگان در یکی از کانالهای فضای مجازی تلگرام به عنوان دختران چادری ارائه داده شد و برای هر استان یک کارگروه درفضای مجازی تشکیل و اعضای هر استان به آن گروه ملحق شدند و ایده ها و طرحهایشان را به اشتراک  گذاشتند.

مدیر طرح لشکر فرشتگان استان کرمان افزود:  رده سنی افرادی که در این طرح شرکت کردند از ۱۲ تا ۳۰ سال بود در این طرح الزام بر این بود که اعضای گروه ا چادری باشند از این رو با برگزاری جلسات متعدد با اعضای گروه قرار بر این شد که طرح ها و ایده ها در روز ولادت حضرت معصومه (س) به اجرا گذاشته شود.

وی توضیح داد: با مشورت اعضای گروه پارک شورا را جهت برپایی ایستگاه لشکر فرشتگان برگزیدیم و در سه حوزه از جمله نقاشی کودکان با موضوعیت حجاب ، ایجاد دیوار نوشت برای بانوانی که علاقه مند برای نوشتن جملات در خصوص حجاب بودند،همچنین در گوشه ای از غرفه نحوه بستن شال و روسری به علاقه مندان آموزش داده شد.

شریفی افزود:اهدای فرفره به دختران کمتر از ۱۵ سال به مناسبت روز دختر همچنین گلهایی با الصاق کارتی که یک طرف کارت سخنی تاثیرگذار در خصوص حجاب و طرف دیگر آموزش بستن روسری بود به خانم های بالای پانزده سال اهدا شد.

مدیر طرح لشکر فرشتگان استان کرمان  تشریح کرد: در این طرح بنا شد همه افراد گروه روسری با پیکسل هماهنگ بپوشند که روی پیکسل جمله زیبای “خدا گفت تو ریحانه خلقتی” نقش بسته است و رنگ روسریها هماهنگ زرشکی انتخاب شد.

وی با بیان این که طرح لشکر فرشتگان خودجوش و وابسته به هیچ نهادی نبوده است براز داشت: اعضای این طرح از نهادهای مختلف از بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی دانش آموزان، بسیج دانشجویی، نهاد رهبری دانشگاه آزاد و دانشگاه شهید باهنر کرمان بودند که با رایزنی از سازمان ها و ادارت مختلف توانستیم بودجه ی این طرح را تامین کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر