علیه سازندگان فیلم شکایت می کنیم

بازیگران و عوامل فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص)اعلام کردند سازنده فیلم ما را فریب داد.

1

سرویس خبر به دخت/

در حالی که اعتراض های مسلمانان به فیلم آمریکایی اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) ادامه دارد، تعداد زیادی از بازیگران و عوامل این فیلم اعلام کردند که کارگردان فیلم آنها را فریب داده است.

به گزارش سرویس ترجمه “شفقنا” به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه “الریاض” عربستان، تعدا زیادی از بازیگران و عوامل کارگردانی فیلم آمریکایی توهین آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) تاکید کردند که آنها فریب خوردند و در واقع نمی دانستند که دارند در فیلمی بازی می کنند که به دین اسلام و مقدسات مسلمانان توهین می کند.

نزدیک به 80 تن از بازیگران و عوامل این فیلم آمریکایی توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) که کارگردان و تهیه کننده آن یک صهیونیست تبعه آمریکا به نام “سم باسیل” است، در گفت و گو با رسانه های این کشور اعلام کردند که این کارگردان و تهیه کننده صهیونیست آنها را فریب داده و به آنها گفته که این فیلم “جنگجوی بیابان” نام دارد و یک ماجراجویی تاریخی عربی در مورد ساکنان مصر در دو هزار سال پیش را روایت می کند.

این افراد ضمن تاکید بر اینکه آنها از سوی سازندگان فیلم مورد سوء استفاده قرار گرفته و فریب خورده اند، نسبت به پیامدهای این فیلم توهین آمیز به مقدسات مسلمانان ابراز تاسف کردند.

یکی از بازیگران زن فیلم آمریکایی توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نیز با بیان اینکه فیلنامه اصلی شامل نام حضرت محمد (ص) و هیچ گونه توهینی علیه دین اسلام نبوده، تاکید کرد که وی به همراه تعدادی از بازیگران و عوامل این فیلم از تحريف متن فیلنامه ناراضی هستند و قصد دارند بر علیه سازندگان فیلم در دادگاه شکایت کنند.

در حالی که روزنامه “وال استريت ژورنال” آمریکا پیش از این گزارش داده بود که سازنده فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) یک فرد “آمريكایی اسرائيلی” به نام “سم باسیل” است، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه فردی به این نام را نمی شناسد، تاکید کرد: این فرد برای ما کاملا ناشناس است و هیچ کس نمی تواند به صورت قطعی اعلام کند که وی دارای تابعیت اسرائیل است، در صورتی که وی دارای تابعیت اسرائیل نیز باشد، این مساله ربطی به ما ندارد.

فیلم آمریکایی توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خشم مسلمانان جهان را برانگیخته، به طوری که بسیاری از کشورهای جهان طی چند روز اخیر شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه سازندگان فیلم و دولت آمریکا بوده اند.

 /انتهای متن/

نمایش نظرات (1)