لباس ویژه بانوان ورزش سه گانه تایید شد

لباس ویژه بانوان در رشته سه گانه به طور رسمی مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و با این تصمیم دیگر محدودیتی برای اعزام آنان به مسابقات برون مرزی وجود نخواهد داشت.

0
به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، روز سه شنبه فدراسیون ورزش سه گانه، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی بانوان به طور رسمی لباس ویژه بانوان در رشته سه گانه را تایید کرد.

پس از پیگیری این فدراسیون، لباس ویژه بانوان که امکان حضور آنان در مسابقات بین المللی و داخلی را فراهم می کند، طراحی و به کمیسیون مربوطه در معاونت امور بانوان وزارت ارائه شد تا در مورد تصویب یا رد آن تصمیم گیری شود.
به همین منظور در جلسه‌ای با حضور «فریبا محمدیان» معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، این لباس مورد موافقت قرار گرفت.
به این ترتیب بزرگترین مانع برای فعالیت بانوان در رشته سه گانه از میان برداشته شد و دیگر محدودیتی برای اعزام آنان به مسابقات برون مرزی و برگزاری لیگ سه گانه بانوان وجود ندارد.
پس از تایید لباس ویژه بانوان، در اولین اقدام دو نفر از بانوان با لباس مصوب به مسابقات کاپ آسیای میانه قزاقستان که از هفتم مردادماه اغاز می شود، اعزام خواهند شد.
رشته ورزشی سه گانه یا تری اتلون یکی از رشته های المپیکی دارای طرفداران زیاد در جهان است، این رشته شامل ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر دو صحرانوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می شود. از نظر کارشناسان یک رشته ورزشی سخت و طاقت فرسا در عین حال یک ورزش بسیار مفرح و پویا است.

/انتهای متن/

درج نظر