اگر می خواهید یک دختر خوش تیپ باشید

خیلی دخترها این روزها قرار است در جشن های تولد و میهمانی های دورهمی دوستانه شرکت کنند. برای مهمانی های عصر و جشن های دخترانه تان چند نکته طلایی را توصیه می کنیم تا در لباس و ظاهرتان رعایت کنید و شیک تر و برازنده تر باشید.

0

نکاتی برای انتخاب لباس و آرایش دخترانه هست که با رعایت این نکات که توسط طراحان مد و لباس و کارشناسان ارائه شده است  شما با هر بودجه و قیمتی می توانید زیبا و خوش تیپ باشید.

لباس زیبا و مناسب

در مورد لباس این نکات را در نظر بگیرید:

ترکیب رنگها:

مجبور نیستید تا رنگ همه چیز را با هم سِت کنید. پوشیدن تاپ نارنجی بسیار جالب است، اما اگر آن را با یک شلوار شکلاتی، ذغالی یا بورگاندی ست کنید جلوه ی بهتری به آن خواهد داد.

صورتی را با خاکستری یا آبی نفتی سِت کنید، جالب خواهد شد.

 طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس کنید. اگر با پوشیدن رنگ روشن تر برای بالاتنه و رنگ تیره تر برای پایین تنه احساس بهتری دارید، به هر طریقی شده همین کار را انجام دهید.

نکات آرایشی و اصلاح صورت:

تاثیری که روی دیگران می گذارید، به نحوه ی آرایش و اصلاح شما نیز تا حد زیادی بستگی دارد. حتی لباس های گران قیمت و عالی هم اگر ناخن های تان شکسته و لب پریده باشد و یا ابروهای تان اصلاح نشده و نامرتب باشد، جلوه ای نخواهد داشت. حتی اگر آرایش هم نکنید، رژلب و ریمل هم نزده باشید، اصلاح شدن صورت تان در زیبایی تان تاثیر شگرفی دارد. پس به نکات زیر دقت کنید:

آرایش:

اصلاً نیازی به آرایش کردن نیست، اما اگر اصرار دارید همیشه آرایش ملایم انجام دهید، روژلبی کمرنگ یا کمی روژگونه صد چندان به زیبایی شما خواهد افزود.

تمیز کردن ناخن ها:

چه خودتان ناخن هایتان را مانیکور می کنید، چه به سالن های آرایشی برای این منظور مراجعه می کنید، سعی کنید ناخن ها و پوست تان همیشه مرتب و تمیز باشد.

اندازه لباس:

اندازه و مناسب بودن لباستان، برای حس اعتماد به نفس بسیار مهم است. ژاکت مثال بسیار خوبی است. یک ژاکت شل و گشاد باعث می شود کثیف و نامرتب جلوه کنید. ژاکتی که اندازه تان باشد شما را تمیزتز و مرتب تر نشان میدهد و باعث میشود با اعتماد به نفس بیشتری بایستید و راه بروید. در اینجا نمونه های دیگری نیز برای شما مطرح م یکنیم تا ببینید هر لباسی در چه اندازه ای باشد به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

/انتهای متن/

 

درج نظر