برگزاری همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور

مدیر بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) از برگزاری همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند اظهار داشت: اولین دوره همایش ملی عفاف و حجاب همزمان با روز عفاف و حجاب، با حضور فرهیختگان مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ 21 تیرماه در سالن همایش‌های معاونت توانبخشی هلال احمر برگزار می‌شود.

 
رئیس همایش ملی عفاف و حجاب افزود: بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از سال گذشته با ارائه طرح برگزاری همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و این طرح با همکاری علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فراخون مقالات در سطح کشور ابلاغ کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص)، کولیوند گفت: تاکنون بیش از ۱۷۰ مقاله با موضوع عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دبیرخانه همایش ارسال و به ثبت رسیده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته در همین راستا تعداد چهار نشست در شهرهای مشهد، قم و تهران توسط بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) برگزار شده است.

رئیس همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها تصریح کرد: در این همایش پیام تصویری آیت الله جوادی آملی و پیام کتبی آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید نیز پخش و قرائت می‌شود.

 

/انتهای متن/

درج نظر