اجتماع 3 هزار نفری عفاف و حجاب در ورزشگاه شهید شیرودی

مسئول سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها گفت: مراسم جشن بزرگ عفاف و حجاب با شعار «من خانواده ام را دوست دارم» در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تیرماه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، مراسم جشن بزرگ عفاف و حجاب با شعار «من خانواده ام را دوست دارم» به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با حضور کارمندان و بسیجیان وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تیرماه در ورزشگاه شهید شیرودی و با سخنرانی الهام امین زاده برگزار می شود.

 
علیرضا عاشوری مسئول سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها با اعلام این خبر هدف از برگزاری این همایش را استفاده از ظرفیت ها برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: معتقدیم باید از همه امکانات برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ عفاف و حجاب گسترش پیدا کند، موجبات استحکام بنیان خانواده و مصونیت از انواع آسیب ها می شود و اگر کم توجهی شود، خسارات بزرگ و جبران ناپذیری به کانون خانواده و جامعه وارد می شود؛ به همین جهت از مسئولین می خواهیم برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برنامه ریزی های مناسب تری داشته باشند.

عاشوری در پایان اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب زمان مناسبی برای مسئولین است تا عملکرد خود را بررسی و نقاط ضعف و قوت را مشخص و برای گسترش فرهنگ حجاب در جامعه برنامه ریزی کنند. البته مقوله عفاف و حجاب مسئله ای است که باید همواره به آن توجه داشت. بسیج آمادگی دارد تا نقش فعال تر و موثرتری در این زمینه برعهده بگیرد.

 

/انتهای متن/

درج نظر