شناسایی ۱۵ مهدکودک غیرمجاز در شهرستان اشتهارد

در سطح شهرستان مهدکودک مجاز وجود ندارد و ۱۵ مهدکودک بدون مجوز در شهرستان شناسایی شد و با توجه به اینکه این مهدکودک ها خانگی هستند، نمی توان به آنها ورود کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از راه دانا، مصطفی رجبعلی رئیس بهزیستی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر با اشاره به اینکه ۱۵ مهدکودک غیر مجاز در شهرستان شناسایی شده است، عنوان داشت: در سطح شهرستان مهدکودک مجاز وجود ندارد و ۱۵ مهدکودک بدون مجوز در شهرستان شناسایی شد و با توجه به اینکه این مهدکودک ها خانگی هستند، نمی توان به آنها ورود کرد.

شناسایی ۱۵ مهدکودک غیرمجاز در شهرستان اشتهارد/ مهدکودک های اشتهارد خانگی هستند

وی ادامه داد: لیسانس مرتبط و گذراندن پروسه اخذ مجوز مانند بحث تعیین صلاحیت فردی و مکانی، تاییدیه حراست، عدم سوپیشینه، عدم اعتیاد، تاییدیه مکانی توسط پلیس اماکن، استحکام بنا، بهداشت ساختمان از شرایط اخذ مجوز است.

مصطفی رجبعلی خاطر نشان کرد: در صورت مرتبط نبودن لیسانس می توان با گذراندن دوره ی مدیریت مهدکودک و گرفتن مدرک، مجوز مهد را اخذ نمایند و لذا افرادی که مایل به اخذ مجوز مهدکودک هستند با توجه به اینکه مراکز مهدکودک خصوصی هستند و دادن مجوز و نظارت با بهزیستی هست، به اداره بهزیستی اشتهارد مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: اگر از افراد تحت پوشش سازمان استفاده نمایند می توانند از وام های خود اشتغالی و جبران کارایی برخوردار شوند به طوری که به ازای هر نفر ۱۵ میلیون تومان وام ۴ درصد داده می شود و همینطور حق بیمه ی شخص نیز توسط بهزیستی پرداخت می شود.

رئیس بهزیستی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: امکانات آموزشی، نظارت های مستمر و در صورت وجود اعتبار لازم یک وعده غذای گرم نیز به مهدکودک های شهری داده می شود.

/انتهای متن/

درج نظر