جشنواره ‘بلوط’ فرصتی برای کودکان برای حفظ طبیعت

مدیر کل کانون استان کرمانشاه گفت:در جشنواره ای که به عنوان جشنواره ‘بلوط’ خواهیم داشت، کودکان و نوجوانان با زبان ادب و هنر فعالیت هایی را انجام می دهند و آنها یاد می گیرند که چگونه از منابع طبیعی محافظت کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان،“رضا موزونی”، مدیر کل کانون استان کرمانشاه  گفت: با توجه به آتش سوزی هایی که در دو سال اخیر در منطقه خودمان به دلیل ناآگاهی مردم و عدم احساس مسئولیت نسبت به محیط زیست اتفاق افتاده که این امر،  باعث آتش سوزی گسترده و تخریب بسیاری از منابع طبیعی در شهرهای مختلف استان شده است.موزونی افزود:  اما اگر در حوزه کودکان کار کنیم، بحث حفاظت از محیط زیست و این گونه فعالیت‌ها در آنها نهادینه خواهد شد.

وی گفت: در جشنواره ای هم که به عنوان جشنواره “بلوط” خواهیم داشت، کودکان و نوجوانان با زبان ادب و هنر فعالیت هایی را انجام می دهند و آنها یاد می گیرند که چگونه از منابع طبیعی محافظت کنند.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های مختلف در مراکز کانون پرورش فکری افزود:  وقتی کار دلی با کار اداری و انسانی و در راستای حفاظت محیط زیست برای کودکان و نوجوانان انجام می شود، نتایج کارها ثمربخش تر خواهد بود.

وی گفت: کودکان می توانند بسترساز حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی بزرگتر  در دنیا باشند.
درج نظر