آموزش مهارت‌های امدادی به کودکان در المپیاد جوانه‌های هلال

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به طرح المپیاد جوانه‌های هلال گفت: در جریان برگزاری این المیپاد 6 شهر خوزستان میزبان جوانه‌های هلال می‌شوند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، علی پهلوان اظهار کرد: هدف از برگزاری این المپیاد آشنایی اعضای کانون غنچه‌های هلال با تاریخچه جمعیت هلال احمر و نهضت جهانی صلیب سرخ است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد جوانه‌های هلال در 6 شهر خوزستان، افزود: این مسابقات در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی دزفول، اندیمشک، دشت‌آزادگان، مسجدسلیمان و ماهشهر برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: آشنایی با روش‌های پناه‌گیری و خروج امن در زمان بروز بحران‌ها، سوانح و حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری و توسعه فرهنگ خودامدادی از دیگر اهداف برگزاری المپیاد جوانه‌ها است.

پهلوان در خصوص نحوه برگزاری المپیاد جوانه‌ها گفت: ابتدا مربیان هلال به مدارس و مراکز پیش دبستانی اعزام و کودکان را به تیم‌های چهارنفره دسته‌بندی کرده و آموزش‌های امدادی را به آنها منتقل می‌کنند. این المپیاد برنده‌ای ندارد و هدف از این رقابت تنها آموزش مهارت‌های امدادی به کودکان است.

/انتهای متن/

درج نظر