انتقاد از خبرنگار بخش مد و لباس یک مجله آمریکایی به دلیل پوشیدن حجاب

مخاطبین از این گزارش انتقاد کردند و از آن به عنوان رفتاری غیر منطقی و غیر عقلانی یاد کردند. وی در پاسخ گفت این تجربه باعث شد تا به زنان محجبه احترام بگذارد و اینکه با مردم بر اساس نوع لباسی که می پوشند بر خورد نکند بلکه به اخلاق آنها احترام بگذارد .

2

سرویس خبر به دخت/

به گزارش «شیعه نیوز» یک خبرنگار زن آمریکایی با پوشیدن حجاب کامل و حضور در مناطق مشهور شهر نیویورک موج گسترده ای از انتقادات را به راه انداخت.

این انتقادات زمانی آغاز شد که مجله آمریکایی “فایس” چاپ نیویورک گزراشی درباره تجربه بر تن کردن حجاب کامل به همراه روبند توسط خانم “انیت اموت راموس نویسنده بخش مد و لباس” منتشر کرد.
العربیه به نقل از روزنامه سعودی “الشرق” نوشت:  در این گزارش مشکلاتی را که این خانم خبرنگار آمریکایی در پی بر تن کردن حجاب پنج قطعه ای با آن روبرو شد شرح داده شده است .
خانم آموس، نویسنده این گزارش افزود که جهانگردان با دیدن وی دچار وحشت شدند و همچنین در این لباس احساس گرمای شدیدی به وی دست داده .
اظهارات این خبرنگار باعث ناخرسندی خوانندگان مجله شد . آنها با ارسال نظرات خود از این گزارش انتقاد کردند و از آن به عنوان رفتاری غیر منطقی و غیر عقلانی یاد کردند. وی در پاسخ گفت این تجربه باعث شد تا به زنان محجبه احترام بگذارد و اینکه با مردم بر اساس نوع لباسی که می پوشند بر خورد نکند بلکه به اخلاق آنها احترام بگذارد ./انتهای متن/
نمایش نظرات (2)