ریاست بهزیستی قروه به یکی از بانوان این شهرستان واگذار شد

با انتصاب سارا عبدی به مقام ریاست اداره بهزیستی قروه، برای دومین بار یک بانو در این شهرستان به مقام ریاست یکی از ادارات این شهرستان منصوب شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، فرماندار قروه شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان قروه گفت: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به مسئولیت زنان دارد و چنین انتصاباتی نیز در این راستا بوده است.

پرویز کولانی افزود: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی این است که مسئولیت به عنوان یک فرصتی برای خدمت به مردم شناخته می شود و مسئولیت در هر بخشی با حساب و کتاب است.
وی اظهار کرد: اگر مسئولی در مسئولیت خود خدا را مدنظر قرار ندهد و در خدمت یک هدف دنیوی،جریان فکری،فرد، گروه و موضوع دیگری باشد مسئولیتش در نزد خدا پاداشی ندارد و در دید مردم فاقد ارزش است.
به گفته وی در سازمان بهزیستی خدمات خوبی برای حمایت از مددجویان ارائه می شود و در دولت تدبیر و امید نگاه کارشناسی تر و توجه ویژه ای به سازمان بهزیستی شده است.


کولانی اضافه کرد: نگاه کارشناسی و دقیقی در نشست ها و کمیسیون های این سازمان وجود دارد که از نظرات کارشناسی با دید رفع مشکلات آسیب های اجتماعی استفاده و به ایجاد اشتغال توانخواهان توجه می شود.
وی یکی از دغدغه های شهرستان قروه را آمار بالای معلولین دانست و گفت: گاها در یک روستا بیش از 30 معلول وجود دارد باید در این زمینه فکر اساسی کرد.
فرماندار قروه افزود: سازمان بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق، خودکشی و سایر موارد از نیروی کارشناسی توانمندی برخوردار است که باید اعتبارات بیشتری در این زمینه جذب شود.
به گفته وی کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند علاوه بر وظیفه اداری از ثواب نیز برخوردار هستند.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: تبعیض جنسیتی از سوی مدیرکل اداره بهزیستی کردستان برای ریاست وجود ندارد و باید با سعی و تلاش و همرا با توکل بر خدا برای خدمت به مردم تلاش کرد.
محمد علی مرادی افزود: جای افتخار است کارکنان بهزیستی به محرومین خدمت می کنند و به رحمت خدا نزدیکتر هستند.
در پایان مراسم از زحمات حسین رسولی قدردانی شد و سارا عبدی به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان قروه معرفی شد.

/انتهای متن/

درج نظر