ارسال بیش از 450 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش

بیش از 450 اثر از زمان انتشار فراخوان تاکنون به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش ارسال شده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، از آبان ماه سال گذشته و با انتشار فراخوان برگزاری این دوره از جشنواره نقش تن پوش تاکنون بیش از 450 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقش تن پوش ارسال شده است که بزودی مورد داوری قرار می‌گیرند.

آثار از شهرها و استان‌های مختلف از جمله تهران، لواسانات، سمنان، سنندج، کرج، قزوین، تبریز، نجف‌آباد، اصفهان، اراک، شیراز، مشهد، سبزه‌وار، نوشهر، یزد و رشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جشنواره نقش تن پوش، تلاشی برای الگو سازی و ترویج استفاده از طرح‌ها و نقش‌های ایرانی و اسلامی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه در انواع لباس‌ها و ترغیب هنرمندان جوان به طراحی و خلق تصاویر زیبا بر روی تن‌پوش یا همان تی‌شرت ساده است که 19 تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برای اولین بار بخش داوری صنعتی و خرید طرح توسط تولیدکنندگان پوشاک در کنار داوری هنری، به این جشنواره اضافه شد.

تولیدکنندگان منتخب می‌توانند پس از داوری و انتخاب طرح‌های موردنظر با همکاری دبیرخانه جشنواره، وارد عرصه تولید طرح‌های برتر صنعتی شوند.

پنجمین جشنواره نقش تن پوش در بخش‌ مسابقه با محوریت موضوعی زندگی شهری، ایثار، شهادت، انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد و در بخش جنبی شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری نمایشگاه آثار طراحان و هنرمندان خلاق در زمینه طراحی تن پوش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.jdart.ir مراجعه کنند.

پنجمین جشنواره نقش تن پوش با همکاری کار گروه ساماندهی مد و لباس ایرانی و اسلامی وزارت ارشاد، ستاد توسعه فناوری نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، وزارت علوم فناوری و تحقیقات و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد هنر برگزار می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر