با این الگوی انواع کیف های نمدی را درست کنید

کیف نمدی زنانه و دخترانه کیف قشنگی است که با یک الگوی خوب به راحتی تهیه می شود. ما این الگو را برای انواع کیف های نمدی به شما آموزش می دهیم.

0

مجموعه ایی زیبا و متنوع از انواع الگوی کیف نمدی و پارچه ای دخترانه و زنانه را در این مطلب گردآوری نموده ایم که هر یک از این الگوها را می توان بر روی پارچه نمدی منتقل نموده و بعد از برش، شروع به دوخت کیف های نمدی زیبا و جدید نمایید. الگوهای کیف نمدی ارائه شده در این مطلب در ابعاد استاندارد تهیه شده اند اما در صورت تمایل می توانید آنها را به نسبت مشخصی تغییر داده و کیف هایی با سایز های مختلف داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید واز الگوهای ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

آشنایی با انواع الگوی کیف نمدی می تواند راهنمای مناسبی برای دوخت کیف نمدی باشد که با استفاده از الگو به راحتی تهیه می گردند. برای تهیه این الگو ها می توانید تصاویر زیر را در ابعاد مناسب پرینت گرفته و سپس الگو را بر روی نمدهای مناسب منتقل نموده و شروع به برش نمد نمایید. بعد از برش الگوی اصلی را دارید که با کمک هنر خیاطی و به وسیله چرخ خیاطی و یا با دوخت با دست می توانید کیف دلخواه را تهیه نمایید. در ادامه چند الگوی مناسب برای کیف های نمدی دخترانه  را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

توجه داشته باشید که الگوهای ارائه شده نه تنها برای کیف های نمدی مورد استفاده قرار می گیرند، بلکه می توان با استفاده از این الگوها اقدام به دوخت کیف پارچه ای متنوع و زیبا نیز نمود و این الگوها برای انواع کیف های نمدی و پارچه ای مشترک می باشند. لرخی از این الگو به عنوان الگوی کیف چرم نیز مورد استفاده قرار میگیرند که نحوه صحیح استفاده از آنها به هنر و سلیقه شما بستگی دارد.

   

                                                                                                                                                         

منبع : ارگا/انتهای متن/

درج نظر