کمپین معاینات بالینی زنان باردار در جنوب کرمان راه اندازی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جیرفت با اشاره به اینکه جمعیت زنان باردار جنوب کرمان حدود ۲۲ هزار نفر در سال هستند، گفت: کمپین معاینات بالینی زنان باردار به مدت یک روز در جنوب کرمان راه اندازی شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مسعود مطهری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جیرفت ظهر امروز ( 22 اسفند ) در جمع اصحاب رسانه گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیه کمپین معاینه زنان باردار در منطقه جنوب کرمان به مدت یک روز درتمام مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در حال برگزاری است.

وی عنوان داشت: در راستای ارتقای سطح سلامت مادران باردار و کاهش آسیب های دوران بارداری جهت شناسایی احتمال بیماری زمینه ای این کمپین با مشارکت فعال پزشکان و ماماهای تیم سلامت روستایی و مراقبان سلامت و پزشک در پایگاه های سلامت منطقه در حال اجرا است. 

مطهری با بیان اینکه جمعیت زنان باردار جنوب کرمان حدود 22 هزار نفر در سال است، افزود: 100 درصد مادران باردار حداقل برای یک بار در دوران بارداری ویزیت رایگان می شوند اما در زمینه اجرای این برنامه، اعضای تیم سلامت امروز در روستاهای جنوب کرمان منطقه به منطقه گروه هدف را ویزیت می کنند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در مراکز جامع سلامت شهری منطقه، گروه هدف برای دریافت این خدمت به این مراکز مراجعه می کنند، اظهار داشت: این برنامه جهادی به مدت یک روز و از ساعت هشت صبح تا چهار بعدازظهر درحال اجرا است.

/انتهای متن/

درج نظر