ابراز رضایت سرمربی تیم فوتبال جوانان دختر ایران از عملکرد شاگردانش برابر اوکراین

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران از عملکرد شاگردانش برابر تیم ملی اوکراین ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنان ایران عملکرد بسیار مناسب تری نسبت به تمرینات خود داشتند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، لیلا وقاری درباره دیدار تدارکاتی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران با تیم ملی اوکراین که با نتیجه دو بر یک به سود ایران پایان یافت، گفت: در دیدار امروز برخی بازیکنان ایران بدلیل آسیب دیدگی در حد و اندازه خود ظاهر نشدند، زیرا نگران بودند مصدومیت شان بیشتر شود و نتوانند در مسابقات روسیه حضور داشته باشند؛ از چند بازیکن نیز نتوانستم استفاده کنم زیرا احتمال داشت آسیب دیدگی آنها بیشتر شود.


وی زمان آماده سازی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران را کوتاه توصیف کرد و افزود: در مجموع 4 اردوی سه روزه برگزار کردیم ولی با این حال عملکرد بازیکنان در درون زمین از سطحی که انتظار آن را داشتم، بالاتر و بهتر بود.
سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان اوکراین در دیدار امروز دوندگی زیادی داشتند و قدرتی بازی می کردند و به همین دلیل توانستند یکی از گل های خورده خود را جبران کنند.
تیم ملی فوتبال اوکراین برای برگزاری سه دیدار دوستانه (یک دیدار با تیم زیر 19 سال و دو دیدار با تیم ملی بزرگسالان) به تهران سفر کرده است.
وقاری خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران باید دوندگی بیشتری داشته باشند و برروی استارت های خود کار کنند.

/انتهای متن/

درج نظر