قهرمان «جام کوثر» مشخص می‌شود

هفته نهم، دهم مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان، شنبه (21 اسفند) به میزبانی خانه تکواندو برگزار تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

0

به گزارش به دخت به  نقل از صدا و سیما، خبرگزاری صداوسیما فدراسیون تکواندو؛ رقابت‌های هفته نهم، دهم و یک دیدار از هفته یازدهم (پایانی) از دوازدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان «جام کوثر»، شنبه (21 اسفند) با حضور 184 هوگوپوش و در قالب 12 تیم همیاران ورزش هیئت دورود، هیئت  البرز “یک”، هیئت خراسان رضوی، هیئت گیلان، لوازم خانگی کن، هیئت البرز، آینده سازان لوازم خانگی کن، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، بیمه رازی، هیئت شمال شرق، نانوحیات (سیناژن) و لوازم ورزشی کوروش در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

در دیدارهای هفته نهم، تیم آینده سازان لوازم خانگی کن به مصاف همیاران ورزش هیئت دورود می‌رود، هیئت شمال‌شرق رده‌پنجمی رو در روی هیئت خراسان‌رضوی قرار می‌گیرد. بیمه رازی هم که صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است مقابل لوازم خانگی کن که با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد، صف آرایی می‌کند تا مشخص شود کدام تیم می‌تواند عنوان قهرمانی جام دوازدهم را به نام خود ثبت نماید.
 
پس از آن کوروش رده سومی رو در روی اداره ورزش و جوانان رده هشتمی قرار می‌گیرد. هیئت البرز “یک” با هیئت البرز مبارزه می‌کند و در دیدار پایانی این هفته هم نانو حیات (سیناژن) باید به رقابت با هیئت گیلان بپردازد.
 
 
برنامه رقابت‌های هفته دهم
 
لوازم خانگی کن – همیاران ورزش هیئت دورود
آینده سازان لوازم خانگی کن – هیئت خراسان رضوی
لوازم ورزشی کوروش – بیمه رازی
هیئت البرز “یک” – هیئت شمال شرق
نانوحیات (سیناژن) – اداره ورزش و جوانان هشتگرد
هیئت گیلان – هیئت البرز
 
دیدار هفته یازدهم
 
هیئت خراسان رضوی – همیاران ورزش هیئت دورود
 
در پایان هفته هشتم این رقابت‌ها بیمه رازی بدون باخت و با کسب 55 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید، لوازم خانگی کن با یک امتیاز کمتر در رده دوم و لوازم ورزشی کوروش سوم جدول رده بندی قرار دارد.
/انتهای متن/
 
درج نظر