پوشش اسلامی بانوان کشتی مورد استقبال ژاپنی ها

پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی به گزارشی از حضور نمایندگان بانوان فدراسیون کشتی ایران در کشور ژاپن پرداخت.

0

به گزارش به دخت به نقل از صدا و سیما، پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی گزارشی از حضور پنج تن از نمایندگان بانوان فدراسیون کشتی ایران در کشور ژاپن را ارائه کرد.

 
در این گزارش عنوان شده است که نمایندگان ایران برای بررسی امکانات و برگزاری جلسات آموزشی و دیدار با مقامات کشتی ژاپن در این کشور حضور یافتند.
 
هیأت پنج نفره ایران شامل اعضای مرتبط با برگزاری کشتی بانوان در کشور ایران، در شهرهای ناگویا و توکیو ژاپن حضور یافتند و از امکانات مراکز آموزشی این شهرها بازدید کردند.
 
این پایگاه اطلاع رسانی همچنین به حضور بانوان ایرانی در رشته های آلیش و گراپلینگ که از پوشش مناسب برخوردار است و شرکت در مسابقات آلیش قرقیزستان و گراپلینگ بلاروس و کسب مدال توسط آن ها، اشاره کرده است.
 
همچنین در ادامه به پیشنهاد فدراسیون کشتی ایران برای برگزاری مسابقات کشتی با لباس و پوشش مناسب اشاره شده است و مسئولان کشتی ژاپن نیز ضمن استقبال از همکاری با کشتی ایران برای توسعه رشته های سنتی بانوان در فدراسیون کشتی، برای اجرای این طرح که مورد توجه کشورهای اسلامی و بسیاری از کشورهای دیگر نیز قرار خواهد گرفت ابراز امیدواری کردند. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

/انتهای متن/

درج نظر