دیدار شهاب مرادی با دختر زندانی

دیدار شهاب مرادی با دختر زندانی , شهاب مرادی در صفحه اینستاگرامش عکسی از نرگس کلباسی که در هند به فعالیت‌های خیرخواهانه مشغول است، منتشر کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با اشاره به دیدارش با خانم نرگس کلباسی، نیکوکار دربند ایرانی در شهر حیدرآباد عنوان کرد: لطفا برای نجات این خواهر مظلومتان دعا کنید.

دیدار شهاب مرادی با دختر زندانی

شهاب مرادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“سلام. دیروز تقریبا دو ساعت با خانم نرگس كلباسی در حیدرآباد صحبت كردیم. حتما در جریان مشكلاتش هستید خانم نیكوكار و خيّری كه با عشقی عجیب برای كودكان بسیار فقیر در یك منطقه شدیدا محروم هند فعالیت می كند.

موضوع مهربانی و خیرخواهی یك موضوعِ محدود به جغرافیا و قومیت و مليّت نیست یك موضوع جهانی و بین المللی است یعنی هر انسانی به دلیل انسانیتش باید از اموری اینچنین حمایت كند و همه ی ملت هابه نظر می رسد مقامات هندوستان از سال ٢٠١٤ منفعلانه فقط نظاره گر این ظلم آشكار و ناسپاسيِ سیاه بودند و وقیح تر اینكه دولت انگلیس كه خانم كلباسی از كودكی تابعیت آن كشور را دارد با بی تفاوتی، رسما و علنا گفت دخالتی در این موضوعات نمی كند و او را رها كرد.

اما خیلی از هموطنان شریف ما، از گروه های مختلف اعلام همدلی و همراهی و حمایت كردند الحمدلله خودش واقعا روحیه ستودنی و خوبی دارد و هم مقامات دیپلماتیك ما خصوصا جناب انصاری سفیر محترم و جناب شجاعی معاون سفیر و جناب نوریان سركنسول محترم در حیدرآباد با غیرت و اهتمام تمام پای كار او آمدند كه آنجا گفتم اقدامات شان مایه مباهات است.

قصدم از انتشار این عكس؛ بنا به درخواست ایشون از شما عزیزان برای دعاست واقعا خطر جدی در كمین اوست برای نجاتش تلاش های خوبی از سوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در حال انجام است و امیدوارم در كنار آن تلاش ها، نفَس پاك و دعای دلِ مهربان شما ان شاءالله موجبات خلاصی او را فراهم كند. ان شاءاللهبرخی اهل قضاوت و بهانه جویی و طعنه و … هستند و همیشه صدتا قضاوت و نك و ناله و گوشه و كنایه برای یك مظلوم آماده دارند اما روی سخن من با شماست كه كریم و بزرگوار هستید لطفا برای نجات این خواهر مظلومتان دعا كنید. یاعلی.”

/انتهای متن/

درج نظر