بودجه حوزه ورزش بانوان سال آینده افزایش می یابد

معاون توسعه و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به افزایش بودجه سال آینده این وزارتخانه، هئیت های ورزشی 5 برابر سالهای گذشته مورد حمایت قرار خواهند گرفت که انتظار داریم بخش عمده بودجه به حوزه بانوان اختصاص یابد.

0
به گزارش به دخت به نقل از کردپرس، امیررضا خادم امروز پنج شنبه(5 اسفندماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران استان در تالار انتظار این شهر برگزارشد، اظهارداشت: هرکدام از مدیران حوزه ورزش استان قابلیت مدیریت کلان در حوزه ورزش را دارند.

وی با بیان اینکه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه در زمان تصدی خود در ورزش و جوانان استان های قزوین و زنجان عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشته است، ادامه داد: از طرف دیگر مجتبی جوهری مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان مدیری توانمند است که طی سه سال تصدی خود توانست از نظر کیفی شرایط بهتری را بر ورزش استان حاکم کند و نکته مهم تر اینکه چندین نیروی توانمند را در کنار خود پرورش داد که هر کدام می توانند به رشد و تقویت این حوزه در استان کمک کنند.

 معاون توسعه و امور استان های وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواست که از ظرفیت های بوجود آمده در این استان استفاده و به توسعه و افزایش آن کمک کند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان باید با سایر دستگاه های ذیربط و از جمله استانداری و شهرداری و نیز نمایندگان استان تعامل بسیار خوبی داشته باشد تا از قدرت آنان برای حل مشکلات مالی و رفع کمبود امکانات استفاده کند.

خادم تصریح داشت: در وزارت ورزش و جوانان تنها از ورزش صحبت می شود نه از جوانان،
 از اینرو در برنامه پنج ساله ششم با کمک نمایندگان و دولت توانستیم از اعتبارات خوبی برخوردار شویم که از این بودجه در راستای رشد تصاعدی حوزه جوانان خصوصا سمن ها بکار گیری خواهیم کرد.

وی در پایان به حوزه بانوان نیز اشاره ای کرد و یادآورشد: با توجه به افزایش بودجه سال آینده این وزارتخانه، هئیت های ورزشی 5 برابر سالهای گذشته مورد حمایت قرار خواهند گرفت که انتظار داریم بخش عمده بودجه به حوزه بانوان اختصاص یابد.

/انتهای متن/

درج نظر