700 زن در استان تهران نیازمند نگهداری فوری هستند

معاون اجتماعی استاندار تهران گفت: 700 زن در استاندار تهران نیازمند نگهداری فوری هستند و باید برای ارائه خدمات به آنها اقداماتی انجام دهیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، سیاوش شهریور در کارگروه زنان و خانواده که امروز با حضور استاندار تهران در محل استانداری برگزار شد افزود: لازم است به فکر تامین اجتماعی زنان نیازمند و نگهداری فوری باشیم و این زنان توانمند شوند و بتوانند به شغلی بپردازند. در این شرایط ما طرحی را برای زنان آسیب دیده مطرح کردیم.

شهریور مدیر کل اجتماعی استانداری تهران

وی افزود: هزینه‌ای را برای ساماندهی گروه‌هایی مانند معتادان متجاهر مصرف می‌کنیم. می‌توان زنان آسیب دیده را جمع آوری کرد و طی یک دوره دو سه ساله امکان دسترسی آنان به خدمات خیرین سلامت و بهزیستی را فراهم و این افراد را توانمند کرد. 70 درصد از این دسته از زنان به کمک‌های اساسی نیاز دارند.

به گزارش به دخت، در ادامه این جلسه گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در زمینه اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست گفت: ما آمادگی داریم که برای سال آینده برای  زنان بد سرپرست و بی سرپرست که استانداری تهران آنها را معرفی کند کلاس‌های آموزشی مربی‌گیری را به صورت رایگان برگزار کنیم و با توانمندسازی آنها زمینه اشتغال این دسته از زنان را در سالن‌های ورزشی فراهم سازیم. البته در سال جاری نیز برای 1000 زن در حوزه ورزش، اشتغال ایجاد کردیم.

/انتهای متن/

درج نظر