چشم بانوی لرستانی معالجه شد

بانوی 37ساله لرستانی که سال ها از یک عارضه چشمی رنج می برد به همت بسیج جامعه پزشکی استان مورد معالجه قرار گرفت.

0

به گزارش به دخت به نقل از راه دانا، خانم دریکوند بیمار 37 ساله از اهالی شهرستان پلدختراست که به دلیل عدم توان مالی سال‌ها از وجود یک غده در کنار چشمش رنج می‌برده است.

این بانوی لرستانی پس از سال‌ها تحمل رنج و سختی با حمایت بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان مورد معالجه قرار گرفت.

عمل جراحی خانم دریکوند

سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند؛مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این رابطه گفت: با مساعدت بسیج جامعه پزشکی لرستان، دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان پلدخترهماهنگی های لازم برای انتقال بیمار به مرکز استان انجام شد.

وی با بیان این که تمام هزینه‌های این بیمار توسط کانون بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت می‌شود، افزود: خانم دریکوند تحت پوشش هیچ‌گونه بیمه درمانی نبوده است برای همین ابتدا از طریق سرپرست شبکه بهداشت پلدختر مشکل بیمه درمانی روستایی وی برطرف شد.

سرهنگ شمس در دیدار با خانم دریکوند

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: این بیمار به‌صورت رایگان توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک در بیمارستان شهدای عشایر شهرستان خرم‌آباد مورد عمل جراحی قرارگرفت.

ابوالفضل عباس زاده؛پزشک معالج این بیمار در رابطه با عمل وی اظهار داشت: طی یک عمل جراحی توده موئید (توده مادرزادی که اول به‌صورت توده کوچک ظاهر و بعد بزرگ‌شده) را کاملاً خارج کردیم.

وی افزود: خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت انجام شد و حال بیمار پس از عمل کاملاً خوب و طی روزهای آتی از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد مرخص می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر