کاستی ها در ورزش بانوان باید جبران شود

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت های ورزشی برای مردمی کردن ورزش استفاده کرد و تنها به اداره کل ورزش و جوانان اکتفا نکرد؛ اظهار داشت: در حوزه ورزش بانوان کاستی هایی در کشور و استان وجود دارد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علیرضا رزم حسینی، استاندار، امروز(۲۵ بهمن)در مراسم معارف مدیرکل ورزش و جوانان استان در سخنانی گفت: مقام ها در جمهوری اسلامی، تنها جابجایی مسئولیت ها است و ما دنبال مردمی کردن ورزش هستیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم از دعواهای سیاسی کناره گیری کنیم و برای اداره کشور و استان حاشیه درست نکنیم بلکه به کار حرفه ای بپردازیم؛ افزود: هیئت های ورزشی، بنگاه سیاسی نشود و افراد متخصص و خرد جمعی را برای اداره ورزش و جوانان درنظر بگیریم.

رزم حسینی با افزودن اینکه باید از همه ظرفیت های ورزشی برای مردمی کردن ورزش استفاده کرد و تنها به اداره کل ورزش و جوانان اکتفا نکرد؛ اظهار داشت: در حوزه ورزش بانوان کاستی هایی در کشور و استان وجود دارد.

امیررضا خادم،معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان هم با اشاره به توانمندی های استان گفت: ما از مدیریت ورزش و جوانان استان انتظار داریم که با ذی نفوذها مانند نمایندگان مجلس و استاندار، دستگاه های موازی و جامعه ورزش و جوانان تعامل داشته باشد.

وی افزود: در مدیریت جدید سازمان ورزش و جوانان، مبلغ قابل توجهی برای راه اندازی سرای جوان که در 19 استان فاقد آن هستیم، گرفته شد و باید به جمع کردن جوانان و ورزش بانوان که نیمی از جامعه هستند توجه شود که توفیقات قابل توجهی هم داشتند و اگر توجه بیشتر شود این توفیقات هم بیشتر می شود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان افزود: در برنامه ششم، مجلس و دولت کمک کردند و حرکت جدی برای منابع مالی که به استان تعلق می گیرد، شد که بخش قابل توجهی باید به ورزش بانوان اختصاص یابد.

/انتهای متن/

 

درج نظر