ضرورت تجلیل از بانوان ایثارگر در عرصه‌های مختلف

همسر شهید زنده لرستان با بیان این‌که زن ایثارگر فقط یک همسر و مادر شهید و جانباز نیست، افزود: یشنهاد من این است که در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت علاوه‌بر خانواده شهدا و جانبازان از دو نفر از بانوان ایثارگر استان در زمینه‌های دیگر تجلیل شود.

0
به گزارش به دخت به نقل از ایکنا، از لرستان، کبری حافظی، همسر شهید زنده لرستان سیدنورخدا موسوی، یک‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و استقامت»که در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان برگزار شد، گفت: زن ایثارگر فقط یک همسر و مادر شهید و جانباز نیست.
وی این تفکر که زن ایثارگر تنها همسر یا مادر شهید و جانباز باشد را ایراد کار دانست و ادامه داد: مادری که در تربیت فرزند خود کوشش کرده و در یک خانواده چند پزشک را تقدیم جامعه کرده، به‌نوعی ایثار کرده است.
حافظی زندگی در استان لرستان را افتخار خود دانست و افزود: افتخار من این است که در همایش ملی اعطای نشان حضرت خدیجه(س) به اسوه‌های صبر و ایثار که به‌عنوان نماینده زنان لُر حضور داشتم، نماینده مقام معظم رهبری، استان لرستان و شهر خرم‌آباد را به‌عنوان مکانی برای لمس خداوند و الطاف الهی معرفی کرد.
همسر شهید زنده لرستان تأکید کرد: اگر هر خانم لرستانی و ایرانی دیگری جای من بود امکان نداشت که یک لحظه همسر خود را بدون عشق رها کند، اما اگر پشتوانه‌ای مانند شما نداشتم نمی‌توانستم این وظیفه را به‌نحو احسن انجام دهم.
وی تصریح کرد: به نظر من خیلی‌ از بانوان لرستان ایثارگر هستند و این موضوع خیلی خودش را در استان نشان می‌دهد.
حافظی عنوان کرد: پیشنهاد من این است که در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت علاوه‌بر خانواده شهدا و جانبازان از دو نفر از بانوان ایثارگر استان در زمینه‌های دیگر تجلیل شود.
 
/انتهای متن/
درج نظر