افزایش خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه امیرکبیر با کمک بخش غیر دولتی

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: خوابگاه‌های متأهلی این دانشگاه در سال 96 با کمک به بخش غیردولتی افزایش می‌یابد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این دانشگاه در سال 96 افزایش خوابگاه‌های دانشجویی اعم از مجردی و متأهلی است.

وی با بیان اینکه ساخت‌وساز و ایجاد خوابگاه‌های مجردی توسط دانشگاه صورت می‌گیرد،گفت: درخصوص خوابگاه‌های متأهلی درصدد استفاده از کمک بخش غیردولتی هستیم که این کار فرآیند خاص خود را دارد.

هفته خوابگاه‌ها

رئیس دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: در خوابگاه‌های مجردی یک اتاق می‌تواند برای هفت تا هشت نفر استفاده شود اما درخصوص خوابگاه‌های متأهلی این امکان وجود ندارد و باید شرایط ویژه‌ای ایجاد شود که ما به دنبال آن هستیم تا این شرایط را با کمک گرفتن از بخش غیردولتی فراهم کنیم.

معتمدی افزود: درصدد هستیم تا با در اختیار قرار دادن زمین به بخش غیردولتی و دریافت وام و تسهیلات از بانک‌ها تعداد خوابگاه‌های متأهلی را افزایش دهیم و رایزنی‌هایی نیز در این زمینه انجام شده و این کار تا سال 96 انجام می‌گیرد.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه امیرکبیر کمتر از 100 زوج است که در نظر داریم آن را به 300 تا 400 برسانیم.

/انتهای متن/

درج نظر