پیروزی بانوان بدمینتون باز ایران برابر حریفان ایتالیایی

بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر که از صبح امروز ( پنج شنبه ) در قسمت بانوان آغاز شد، با پیروزی بدمینتون بازان کشورمان برابر حریفان قدرتمند ایتالیایی ادامه یافت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، در پیکارهای پنجشنبه و در مهم ترین دیدار این رقابتها در قسمت یک نفره بانوان ثریا آقایی و سارا دلاوری به مصاف حریفان ایتالیایی خود رفتند و توانستد با شکست آنها و راهی دور بعد شوند.

همچنین حنان کبیری توانست بدمینتون بازعراقی را شکست داده و راهی مرحله بعد گردد.
در دیگر نتایح رقابتهای یک نفره بانوان این مسابقات، فاطمه سروقدی ، هدیه شمس ، پگاه کامرانی ، نازنین زمانی ، الناز فیض منش ، نسیم صفایی ، طراوت علی نژاد ، پگاه کرمانی و هاجر شهسواری از ایران و بدمینتون بازان نیجریه ، روسیه ، دانمارک و سنگاپور برابر حریفان خود به برتری دست یافته و راهی مرحله یک شانزدهم شدند.
در قسمت دونفره بانوان نیز حدیث احمدی ، فاطمه مونس خواه و بدمینتون بازی از سنگاپور با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک شانزدهم راه یافتند.
در ادامه این رقابتها فردا صبح ( جمعه ) بدمینتون بازان بانوان حاضر در این رقابتها برای راهیابی به مراحل یک هشتم در قسمت یک نفره و دونفره برابر هم پیکار خواهند کرد.
بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر از 21 تا 24 بهمن ماه جاری با حضور بدمینتون بازان 17 کشور خارجی و ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.

/انتهای متن/

درج نظر