نشست هم‌اندیشی بایسته‌های حضور زن مسلمان در فضای مجازی، برگزار شد

دسته‌بندی‌های مختلف از بانوان فعال در فضای مجازی، کیفیت و کمیت حضور زنان در فضای مجازی، چالش‌های پیش روی زن مسلمان برای فعالیت در این عرصه، علاقه‌مندی‌ها و حساسیت‌های زنان برای فعالیت در فضای مجازی از مهم‌ترین مباحثی بود که در این هم‌اندیشی مورد بررسی قرار گرفت

0

سرویس خبر به دخت/

نشست هم‌اندیشی بایسته‌های حضور زن مسلمان در فضای مجازی، برگزار شد. این هم‌اندیشی که از سلسله نشست‌های بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود، با حضور ۴ کارشناس این حوزه، چهارشنبه ۱۸ مردادماه برگزار شد.

در این نشست، مهدی سنجرانی، عضو هیات علمی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان، حمیدرضا غلام‌زاده، مدیرمسئول نشریه الکترونیک دخت‌ایران، سیده فاطمه مطهری، عضو مرکز فرهنگی پژوهشی زنان و فعال فضای مجازی و کبری آسوپار، روزنامه‌نگار و فعال فضای مجازی، حضور داشتند.

در این نشست که با استقبال خوب مخاطبان مواجه بود و در حدود دو ساعت به طول انجامید، هر کدام از کارشناسان به بیان دیدگاه‌های خود در باره‌ی این موضوع پرداختند.

دسته‌بندی‌های مختلف از بانوان فعال در فضای مجازی، کیفیت و کمیت حضور زنان در فضای مجازی، چالش‌های پیش روی زن مسلمان برای فعالیت در این عرصه، علاقه‌مندی‌ها و حساسیت‌های زنان برای فعالیت در این عرصه از مهم‌ترین مباحثی بود که در این هم‌اندیشی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع:زنان پرس/انتهای متن/

درج نظر