چرخ خیاطی بانوی کارآفرین زنجانی برای 5 نفر می چرخد

بانوی کارآفرین زنجانی با راه اندازی خیاطی زمینه اشتغال 5 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است و به صورت ماهیانه 5 میلیون تومان درآمد می کند.

0
به گزارش به دخت به نقل از عصر زنجان، بانوی کارآفرین زنجانی با راه اندازی خیاطی زمینه اشتغال 5 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است و به صورت ماهیانه 5 میلیون تومان درآمد می کند.

فاطمه جعفر پور با بیان اینکه دارای تحصیلات سیکل هستم و از 18 سالگی کار خیاطی را انجام می دهم، اظهار کرد: با وجو اینکه خانواده ام دوست نداشته اند من کار خیاطی را شروع کنم و علاقه زیاد به خیاطی باعث شده است که برای خود و دیگران کارآفرینی کنم.

چرخ خیاطی بانوی کارآفرین زنجانی برای 5 نفر می چرخد؛درآمد 5 میلیون تومانی کارافرین زنجانی از کار خیاطی

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمینه اشتغال پنج نفر را فراهم کرده ام، تصریح کرد: از اینکه توانسته ام برای خود و دیگران کارآفرینی کنم  و دست دیگران را برای استغال زایی بگیرم خیلی خوشحالم و از کار خود راضی هستم.

بانوی کارآفرین زنجانی به تهسیلات دریافتی خود اشاره کرد و افزود: در راستای خرید چرخ خیاطی و گستری محیط خیاطی 10 میلیون تومان از بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کرده ام که در این راستا نزدیک به 7 میلیون تومان را صرف خرید اقلام و دستگاه های مورد نیاز کرده ام.

جعفر پور با بیان اینکه به طور میانگین نزدیک به 5 میلیون تومان از کار خیاطی در آمد می کنم، گفت: با گسترش محیط خیاطی و افزایش نیروی انسانی می توان در امد های زیادی را کسب کرد و گفتنی است انواع لباس های  زنانه توسط کارافرین زنجانی تولید و به فروش می رسد.

وی به مشکلات خود در اشتغال زایی اشاره کرد و اظهار داشت: هرکاری سختی و مشکلات خود را دارد که در این راستا هزینه مغازه (پول پیش و اجاره) از مشکلات اساسی است چرا که هزینه اجاره مغازه زیاد است و نمی توان به راحتی پرداخت کرد.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه نزدیک به چهار سال است دنبال تسهیلات برای گسترش خیاطی بوده ام ولی با مشکلات اساسی روبه رو شده ام، خاطرنشان کرد: در این راستا فقط توانسته ام بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کنم.

بانوی کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه همیشه دوست داشتم به جایی برسم که دست چند نفر را بگیرم نه اینکه منتظر باشم تا کسی از من دستگیری کند، خاطرنشان کرد: از اینکه توانسته ام برای چندین خانواده اشتغالزایی کنم خیلی خوشحال هستم.

جعفر پور با اشاره به اینکه خیاطی باعث افزایش رونق اتصادی می شود، افزود: کار خیاطی علاوه بر سرگرمی یاعث می شود که  جلوی واردات لباسهای بی کیفیت از خارج گرفته میشود.

درج نظر