رقابت بانوان دانشجو ایرانی با هفتاد اسکی باز برتر جهان در مارپیچ بزرگ

نمایندگان ایران در ماده مارپیچ بزرگ رشته آلپاین رقابت های اسکی یونیورسیاد زمستانی آلماتی در رده های چهل ام و چهل و یکم ایستادند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا،  روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در نخستین روز از رقابت های اسکی آلپاین زنان بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد (المپیک زمستانی دانشجویان جهان) در آلماتی قزاقستان نمایندگان کشورمان در ماده مارپیچ بزرگ به مصاف رقبای قدرتمند خود از کشورهای صاحب نام اسکی دنیا رفتند.


در ماده مارپیچ بزرگ هفتاد ورزشکار از بیست و شش کشور به رقابت پرداختند. از ایران سه اسکی باز زن نیز در مسابقات حاضر بودند. فروغ عباسی با زمان سه دقیقه و نه ثانیه و پانزده صدم ثانیه در جایگاه چهلم و صدف ساوه شمشکی با زمان سه دقیقه و نه ثانیه و شانزده صدم ثانیه در جایگاه چهل و یکم این مسابقات قرار گرفت.
نجمه زالی دیگر اسکی باز ایرانی هم نتوانست به خط پایان مسابقات برسد و از مسابقات حذف شد.
در پایان این ماده از رقابت های مارپیچ بزرگ زنان نماینده ژاپن با زمان دو دقیقه و بیست و پنج ثانیه و شصت و هشت صدم ثانیه؛ ورزشکاری از اسلواکی با زمان دو دقیقه و بیست و شش ثانیه و هشتاد و یک صدم ثانیه و از کشور بلاروس با زمان دو دقیقه و بیست و هفت ثانیه و بیست و هشت صدم ثانیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.
رقابت بعدی ورزشکاران بانوان اسکی باز ایرانی روز دوشنبه هجدهم بهمن در رشته مارپیچ کوچک اسکی آلپاین خواهد بود.
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی ورزش های زمستانی دانشگاه ها که بزرگترین رویداد ورزشی قزاقستان در بیست و پنج سال اخیر است، از روز دهم بهمن آغاز و دو هزار ورزشکار از پنجاه و هفت کشور به مدت یازده روز در شهر آلماتی به رقابت می پردازند.

/انتهای متن/

درج نظر