راه‌اندازی مرکز استعدادیابی والیبال زنان روستایی در نیشابور

رئیس فدراسیون ورزش روستایی از راه‌اندازی مرکز استعدادیابی والیبال زنان روستایی در نیشابور خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، از یاسوج، غلامرضا جعفری صبح امروز در جمع مسؤولان هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از قهرمانان ورزشی کشور از روستاها برخاسته‌اند، اظهار کرد: به همین دلیل اهمیت کار فدراسیون ورزش روستایی مشخص می‌شود.

جعفری در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه در سال جاری شرایط از نظر اعتبارات بسیار سخت است، تصریح کرد: اما با وجود همین کمبود اعتبارات کار خود را انجام دادیم و برنامه هیأت‌ها برای ورزشکاران روستایی ادامه پیدا کرد.

این مسؤول افزود: برای این که در ورزش کشور تحول ایجاد کنیم نیاز به استعدادیابی داریم که بهترین استعدادها نیز در روستاها هستند.

وی در ادامه به یکی از کارهایی که برای استعدادیابی در ورزش روستایی صورت گرفته به والیبال بانوان اشاره کرد و گفت: در نیشابور مرکز استعدادیابی والیبال بانوان روستایی با همکاری ما و فدراسیون والیبال راه‌اندازی می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه تعداد 63 هزار روستا را در کشور زیر پوشش داریم، افزود: باید با این کمبود اعتبارات این تعداد روستا را در کشور مدیریت کنیم که کاری سخت و دشوار است.

وی در ادامه گفت: این فدراسیون برای مثال تعداد 5 هزار توپ در اختیار دارد که برای تقسیم آن در میان تعداد 63 هزار روستا با مشکل مواجه است اما باید از همین امکانات کم به بهترین نحو استفاده کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر