رضایت نماینده فیده از آمادگی ایران برای میزبانی شطرنج قهرمانی زنان جهان

نماینده فدراسیون بین المللی شطرنج (فیده) در آستانه برگزاری مسابقات قهرمانی زنان جهان در تهران، از امکانات و شرایط مهیا شده برای برگزاری این رقابتها ابراز رضایت کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا،  روز سه شنبه ایرنا از فدراسیون شطرنج، «جفری بورگ» که به منظور بازدید نهایی از شرایط میزبانی تهران به کشورمان سفر کرده است، افزود: همه چیز خوب و به جا تدارک دیده شده است.

نماینده فیده تاکید کرد: آنچه می بینم این است که فدراسیون شطرنج برای برگزاری و میزبانی با کیفیت مسابقات خیلی تلاش کرده است و امیدوارم در جریان مسابقات هم رضایت همه شرکت کنندگان و مسئولان را ببینیم.
بورگ نماینده فدراسیون بین المللی شطرنج روز گذشته به منظور بررسی آخرین اقدامات فدراسیون برای برگزاری میزبانی مسابقات به تهران سفر کرد و با سید نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
همچنین جلسه هماهنگی مسابقات شطرنج بانوان جهان با حضور دکتر سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه وزارت ورزش و جوانان، جفری بورگ مسئول اجرایی مسابقات فدراسیون بین المللی شطرنج، پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج و شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.
رقابت های شطرنج قهرمانی زنان جهان با حضور 64 شطرنج باز برتر جهان به صورت حذفی از 22 بهمن ماه امسال در تهران و هتل اسپیناس آغاز می شود و 15 اسفند ماه پایان می یابد.
میترا حجازی پور، سارا سادات خادم الشریعه و آتوسا پورکاشیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

/انتهای متن/

درج نظر