مشاوره مجازی/ مبادا روزی همسرش بفهمد

هستند افرادی که بعد از ازدواج و آغاز زندگی مشترک نگران رازهای مگوی دوران مجردی خود هستند و از فاش شدن آن می ترسند. خانم دکتر نقدی به سوال یکی از کاربران در این مورد پاسخ داده است.

0

سوال:

با سلام و خسته نباشید.

بنده دوستی دارم که در دوران مجردی در سنین18-17 سالگی با یکی دو نفر از پسرهای همسایه خود رابطه فقط در حد مکالمه تلفنی داشته بدون هیچ گونه ارتباط دیگری.  در حال حاضر این دوست بنده نزدیک به دو ساله عقد کردن با یک آقا پسر با شخصیت  که اصلا با هیچ کسی در ارتباط نبوده ، و ظاهرا خبری از رابطه های تلفنی قبل از ازدواج خانمشون ندارن( و خیلی قبل از ازدواج شون هم رابطه هاشون ر برای همیشه قطع کردن )  الان دوستم تنها  واهمه ای که دارن اینه که مبادا روزی شوهرشون  از رابطه های قبل از ازدواجشون باخبر بشن.

چه کارها و رفتار هایی را انجام دهد که قضیه فاش نشود ؟

زیاد عذاب وجدان دارند و مدام خودخوری و سرزنش دارند با خودشون! 

و فقط ترس دارد که شاید روزی همسرشون بفهمد و چگونه با این قضیه کنار بیایند ؟

اگر لطفی کنید زودتر پاسخ رو در سایت بذارید ،چون اصلا حال مساعدی ندارن و شب و روز تو فکر هستند.

با کمال تشکر و ممنون از وقتی که در اختیارما قرار می دهید.

 

پاسخ مشاور:

سلام عزیزم این دوستتون چند ساله هستند؟

چرا نگرانند؟

 مکالمه تلفنی چه سندی پس از چند سال برای کسی می تونه باشه. بعد هم به قول خودشون زمان نوجوانی بوده و  قبل از ازدواج قطع شده و بعد از آن هم انشاءالله تصمیم برگشت ندارند. پس با توکل بر خدا زندگی صادقانه خود را اغاز کرده و بیهوده به خودشان تنش وارد نکنند. اگر هم خدای ناکرده مورد آزار یا تهدید یکی از آنها قرار گرفت با شهامت زیاد با مشاور ویا یکی از افراد با تدبیر و با صلاحیت خانواده مساله را حل کنند و تن به هیچ خطایی ندهند.  مطمئن باشند مشکلی پیش نمی آید و همسر وی اگر آدم سالم و با شخصیتی باشند با قضیه کنار خواهند آمد.  اما ایشان اصلا در حال حاضر نه نیازی است که خود را نگران کنند و نه درباره اش فعلا حرفی بزنند.

/انتهای متن/

درج نظر