راه اندازی نخستین شیرخوارگاه استان ایلام با مشارکت 100 نیکوکار برجسته کشور

سرویس ایلام- مدیرکل بهزیستی استان ایلام از راه اندازی نخستین شیرخوارگاه این استان که با مشارکت تعداد زیادی از خیرین کشور ساخته شده است در دهه فجر امسال خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از کردپرس، فرهاد قیصربیگی بیان کرد: برای احداث این شیرخوارگاه که در مرکز استان راه اندازی خواهد شد بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از ان از محل کمکهای افراد خیر و نیکوکار بوده است.
وی تصریح کرد: حدود 100 خیر و نیکوکار در زمینه احداث این شیرخوارگاه مشارکت داشته که برای حضور این افراد در مراسم آغاز بکار این مرکز در ایلام دعوت به عمل آمده است.
قیصربیگی افزود:علاوه بر این 100 خیر احتمالا 3 نفر از معاونین وزراء نیز به این منظور در ایام دهه فجر به استان ایلام بیایند.
وی همچنین به برنامه های بهزیستی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: 12 برنامه خاص و ویژه برای اجراء در دهه فجر امسال توسط این سازمان تدارک دیده است.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: راه اندازی بازارچه خیریه ، جشن ازدواج 200 زوج مددجو، افتتاح مسکن نیازمندان ، جشنواره سرودهای انقلابی در مراکز و مهدهای کودک و چند برنامه دیگر از جمله این برنامه ها خواهد بود.
قیصربیگی همچنین گفت: پیشنهاد داده شده است با همکاری چند سازمان که فعالیت مشترک در دهه فجر دارند بازارچه های خیریه با هدف فروش محصولات تولیدی این استان و با هدف کمک به نیازمندان راه اندازی شود.

/انتهای متن/
 

درج نظر