موسسه خیریه «امدادگران عاشورا» هزینه درمان 250خانوار سرطانی را می دهند

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه در 29 استان موسسه خیریه امدادگران عاشورا وجود دارد یادآور شد: در خراسان جنوبی هزینه درمان قریب به 250 خانوار سرطانی را این موسسه خیریه پوشش می دهد

0

به گزارش به دخت به نقل از پایگاه خبری خیرین به نقل از جام جم، احمد عبداللهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی یکی از استان های ولایتمدار است.
وی با بیان اینکه یکی از پایگاه های تشیع واقعی در کشور استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی است افزود: خراسان جنوبی با وجود اینکه استانی کم برخوردار است اما استانی سرفراز بوده و در این مدت به آن توجه نشده است.
معاون بهداشت و درمان سپاه بیان کرد: در بهداری سپاه درمانگاه مطلوبی ایجاد شده است که بستر و ظرفیتی برای خدمت و مأمنی برای مردم است.
عبداللهی تصریح کرد: در این راستا بیش از ظرفیت به مردم خدمات ارائه می شود و درصد توفیقات آن در مقابله با سایر استان ها بیشتر است چون خراسان جنوبی استانی کم برخوردار است.وی خاطرنشان کرد: در مجتمع بهداشتی و درمانی شهدا بخشی به نام موسسه خیریه امدادگران عاشورا را داریم که در این راستا به افراد بی بضاعت و افرادی که بیماری صعب العلاج دارند خدمات ارائه می دهد.
معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه در 29 استان موسسه خیریه امدادگران عاشورا وجود دارد یادآور شد: در خراسان جنوبی هزینه درمان قریب به 250 خانوار سرطانی را موسسه خیریه پوشش می دهد که این امر اقدامی خدا پسندانه و ارزشمند است.
عبداللهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالانه مبلغی را به این موسسه کمک می کنند و این امر باقیات صالحات است گفت: با خدمت به مردم نشاط باطنی به انسان دست می دهد که با هیچ لذتی قابل مقایسه نیست.وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که در این موسسه خیریه فعالیت می کنند با جان و مال و تخصص خود برای مردم و بیماران تلاش می کنند.

/انتهای متن/

درج نظر