ساماندهی آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی

طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از اجرای «طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی» در استان خبر داد.

محمدرضا عمرون گفت: این طرح از 24 آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه آرایشگاه های زنانه به مدت سه ماه اجرا می شود.

وی افزود: هم اکنون یک هزار و 803 واحد آرایشگاه زنانه در چهارمحال و بختیاری فعال است که از این تعداد 747 واحد در شهرکرد مرکز استان می باشد.

عمرون اضافه کرد: در این طرح، آرایشگاه های زنانه در زمینه فعالیت در خانه و بدون مجوز و تداخل صنفی از جمله فروش وسایل بهداشتی و آرایشی یا لوازم دیگر در آرایشگاه ها تحت نظارت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در سه ماهه سوم امسال 826 پرونده تخلف در سه بخش کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا در شعب تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تشکیل و در این مدت 858 پرونده مختومه شد.

عمرون گفت: در این مدت همچنین سه طرح نظارتی مشترک شامل بازگشایی مدارس، اربعین حسینی (ع) و شب یلدا در استان اجرا گردید.

/انتهای متن/

درج نظر