پست‌های مدیریتی در انتظار بانوان توانمند شهرداری

شهرداربابل گفت: از بانوان توانمند شهرداری در پست های مدیریتی استفاده می شود

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرآنلاین از بابل ، مهندس حسین بیژنی،شهردار بابل در کلاس آموزشی بهداشت روان بانوان که با حضور دکتر سیمین بهرامیان فوق تخصص روانشناسی سازمان و کار و به منظور ارتقاء سلامت بانوان شاغل شهرداری در محیط کار برگزار شده بود، اظهار داشت: از آنجاییکه بنده اعتقاد دارم خانم ها از همکاران خوب و مثمر ثمر در شهرداری بابل هستند قطعا می توانیم بر روی توانمندی آنها حساب کنیم.

وی افزود: خانم هایی که توانمندی خود را اثبات کرده و بخواهند کار کنند از وجود آنها در پست های مدیریتی استفاده می کنم.
بیژنی بیان داشت: بنده با تمام توان برای ارتقاء بانوان قدم برداشتم و نیاز هست تا بانوان نیز به توانمندی های خویش ایمان داشته و تلاش کنند.

شهردار بابل با اشاره به اینکه بنده معتقد هستم بانوان می توانند معاون و شهردار هم شوند، تصریح کرد: به نظر بنده هیچ تفاوتی در تشویق و تنبیه بین بانوان و آقایان وجود ندارد چراکه اگر از تنبیه خانم ها بگذریم شخصیت آنها را زیرسوال می بریم .

بیژنی با بیان اینکه در طی دوران مدیریتم، خانم هایی با شغل راننده اتوبوس موفق، مدیر و معاون موفق تحویل جامعه داده ام، افزود: یک خانم در صورتی مدیر و معاون موفق خواهد شد که تجربه و دانش کافی داشته باشد و با توجه به اینکه این پتانسیل در بانوان وجود دارد نیاز هست تا این توانمندیها به منصه ظهور برسد.

شهردار بابل با اشاره به اینکه شرکت در کلاس های ورزشی برای بانوان اجباری است، گفت: شهرداری بابل به منظور توجه به ارتقاء سلامت جسمی و روحی بانوان اقدام به برگزاری کلاس های ورزشی در مجموعه ورزشی و استخر کرده و با توجه به ضرورت سلامت جسم و روان برای بانوان حضور در این کلاس ها اجباری است.

وی تصریح کرد: حتی خانم هایی که نمی خواهند از کلاس های ورزشی استفاده کنند باید با حضور در این کلاس به مطالعه بپردازند و توانمندیهای خود را جهت خدمت به جامعه افزایش دهند.

/انتهای متن/

درج نظر